Freaking Santa Claus.

Alla inlägg under mars 2012

Av The Retard - 10 mars 2012 08:28

Har precis vaknat , inte lika morgonpigg idag, och då var jag inte äns mosgonpigg igår x) Är ganska nöjd över bloggstatestiken igår faktiskt:) Jävligt många om ni frågar mig ;)


                                                  
                       ~


Idag tror jag mormor skulle ta oss till ett köpcenter, vi får väll se om det blir till att köpa något där, men imorgon åker jag hem igen;P


Ja, som vanligt,  gtg MEN FÖRST sry för alla random inlägg igår, lär nog bli fler idag xC


See ya;P


 

I fucking love this song<3333

RWJ

Av The Retard - 9 mars 2012 21:46

såg nu när jag forskade lite att det var ett par st som hade bloggat om Ray, raktiskt ganska kul eftersom han inte värkar vara så stor i sverige, men vad vet jag?

 

ohja, Jag gillar RWJ, och YourFavoritMartian ofc ;)

Av The Retard - 9 mars 2012 21:38

 

sen några likes på så kort tid oxå, awsome, tnx :PPP<33

Av The Retard - 9 mars 2012 21:18

22 sidvisningar till så är jag uppe i 200 (idag) men jag skulle bli jätte glad om ni ville följa bloggen och kanske tilllochmed gilla den på fb ;)?  allt sånt hittar ni somvanligt på vänster sida, bland presentationer och undresökningar osv ;))

 

Såhär ser hampus mig x)

Av The Retard - 9 mars 2012 19:20

Måste bara citera, elr vafan man säger ;P


Av Matilda

"Ni skrattar åt mig för att jag är onormal...

Jag skrattar åt er för att ni är precis som alla andra"


Gjorde ett litet kolage till ^-^ 

Av The Retard - 9 mars 2012 18:01

Mormor: -Ska vi börja göra mat då?

Jag: -Okej jag kan göra allt utom köttfärsen...

Mormor: -Då gör du köttförsen då ....?


Jaah.... Men nu ska man fixa med maten see ya :)

Av The Retard - 9 mars 2012 16:47

åå vi har så trevligt här, jag står här med mig huvudvärk och bakar kakor åt mormor som står bredvid och klagar, "Men de ska vara rundare, inte nå bananer" men ja det är ju värt de för att sen Inte få smaka mitt lilla mästervärk eftersom jag knappt kan andas då, woopi doo, awsome..

Jaja tacko kväll ikväll;P

jaja, jag lär väll återgå till mormors äckel kakor, smakade aslite, det var INTE värt det, mern aa, hon gillar de iaf, hoppas jag...






Nej det är ingen hatblogg mot någon Andreas.
Mitt namn är lin, alltså Inte Andreas.
Här kan ni läsa om mitt liv, och ämna gärna kommentarer och frågor.
tack för att ni läser :*

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om söndagsmyset?
 Älskar det
 Bäst
 bra
 nja
 gillar det inte
 sämst
 hatar det
 vet inte
 "snygg design"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tyvärr finns ingen pågående tävling.

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

RSS

Black Moustache