Freaking Santa Claus.

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av The Retard - 6 mars 2012 18:34

hehe brist på dåliga rubriker


nu är man tbx från skidbacken så det blir till att chilla o kolla bloggar nu men sen ska jag försöka gö nå mer, annars kommer jag bli rastlös 3: har världens sug efter att köpa självlysande skosnären (och ofc hårfärg :33) men det är skitkvalite :c men någon dag då jävlar ska jag ha sånna :333 men vad ska jag välja, blå elr röd ;OO?

 

^-^

hittade asmky mer coola saker där, klicka här för att komma till coolstuff :))


well nu ska jag kolla lite random bloggar, kommentera gärna med er bloggadress :) See ya:))

Av The Retard - 6 mars 2012 08:44

Idag blev de till att åka till järvsö med mormor o mina dryga bröder, men jag kommer träffa nadine där så vi åker ist ;)

o jag är så jävla sugen på att färga, och eftersom en av mina mini förbilder kom in med ett awsome svar blir det kanske det ist, Turkosrosa, turkost underhår resten rosa sen luggen varannan.   sounds good to me ;PP nej men jag känner för att ha lite udda hår, o varför då inte ta mina favvo färger?;P

ja, nu tänkte jag äta frukost, hörs :)

 

Bara för att ha en liten bild ^-^





Nej det är ingen hatblogg mot någon Andreas.
Mitt namn är lin, alltså Inte Andreas.
Här kan ni läsa om mitt liv, och ämna gärna kommentarer och frågor.
tack för att ni läser :*

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om söndagsmyset?
 Älskar det
 Bäst
 bra
 nja
 gillar det inte
 sämst
 hatar det
 vet inte
 "snygg design"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tyvärr finns ingen pågående tävling.

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

RSS

Black Moustache