Freaking Santa Claus.

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av The Retard - 27 mars 2012 19:57

Tror jag jusst skapat bråk, så fort jag fått bekreftelse... Det kommer inte bli fint, vet inte om jag kommer förlora eller vinna i det här, men det känns som en förlust, cuz, jag vill inte vara elak(elak^-^) mot en av personerna jag bryr mig mest om, men om det jag hört är ssagt om det är mig hon kastar skit på (Me so sad, känns som jag kommer ha skit på kläderna xC.. WTF?) då undrar jag villken vän man är som börjar snacka skit 5 minuter efter vad som jag inte ens anser som ett bråk. Hatar att inte kunna försvara mig. Hade aldrig chans att rätta till det, eller kanske då, men det är ju lätt att säga serriösa saker om man sitter och skrattar helt random. But u know what? Jag ångrar inte ett piss, för jag mådde bra då, för en gångs skull, hade jag kul, tänkte inte på all skit, och ja, jag njöt av det, för jag minns inte ricktigt sist jag mådde så bra, och, det var inte på någons bekostnad, bara kul. 

Don't even know anymore..

 

No one dies like a virgin, life fucks us all.

Av The Retard - 27 mars 2012 17:17

Trött på mig, på utsendet jag har, på omvärlden, på allt.

Det måste förändras snart annars vet jag inte vad jag gör, men det är svårt när jag inte vet vem jag är, don't know what to do.

orkar inte dehär mer, alla falska jävlar. Undrar om du någonsin brytt dig..

Skitsamma är inte på humör för dehär nu,

sorry or something [stavar fortfarande som en död kråka]

 





Nej det är ingen hatblogg mot någon Andreas.
Mitt namn är lin, alltså Inte Andreas.
Här kan ni läsa om mitt liv, och ämna gärna kommentarer och frågor.
tack för att ni läser :*

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om söndagsmyset?
 Älskar det
 Bäst
 bra
 nja
 gillar det inte
 sämst
 hatar det
 vet inte
 "snygg design"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tyvärr finns ingen pågående tävling.

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

RSS

Black Moustache