Freaking Santa Claus.

Alla inlägg under augusti 2012

Av The Retard - 21 augusti 2012 11:09

Såå, här är en bild på min krossade mobil från igår, sen har jag även fixat så frånochmed nu kan jag blogga från skolan, like a boss ;3

Av The Retard - 20 augusti 2012 21:22

Såå, jag skulle ha min mobil i en sista vecka, EN ynka vecka och idag så tappar jag den såklart.__
Ja och inte bara en liten repa utan hela jävla skärmen sprack.__

Aja, imorgon efter skolan så kommer jag lägga upp en hiss/Diss med Xbox, youtube och data, enjoy

Av The Retard - 19 augusti 2012 22:40

Nu får de här inlägget snabbt som fan men imorgon börjar skolan och då Blir de nog läxor iaf från franskan oh när jag har de blir allt annat intressant osv

Aja bilderna är på hm kläderna jag fick tidigare som jag inte vet om jag laddat upp+mina nya skor, jag var till Valbo idag åh köpte skorna + 3 t-shirts men nu måste jag serriöst dra, bye..

Av The Retard - 17 augusti 2012 11:37

Ehm hej, såå idag så blir de till att sova hos matilda så får vi se om elin joinar elr hur de nu blir..

aja, pokémon!

nejmen jag vet inte vad jag ska skriva._____


Hej, jag heter gunnar och jag är 95 fem år.

Jag vill bara klaga på hur ungdommarna nu för tiden betersig! På min tid så fick man smisk om man var stygg men nu sitter alla bara åh latar sig och klagar med sina ajfåns.


nemen vi hörs

 

#fat.

Av The Retard - 16 augusti 2012 16:56

såå, jag var fullt medveten om alla dessa som skrivit 10000000 regler för killar, men alsrig för tjejer, föräns nu xP


1. Gråt är lika med utpressning.

2. Vill Ni något, fråga! Små ledtrådar funkar inte.

3. Klipp aldrig av Er håret, aldrig någonsin!

4. Ibland tänker vi inte på Er. Lär Er leva med det.

5. Gör dig av med din katt.

6. Saker vi sa för 6-8 månader sedan är inte ett argument för att få bråka.

7. Alla kläder Ni tar på Er ser bra ut. Det är sant!

8. Christopher Columbus behövde inga riktlinjer, det gör inte vi heller.

9. Ni har för många par skor.

10. Om Ni tycker att Ni ser tjocka ut, då är det säkert så. Fråga inte oss.

11. Lär Er att använda toalettlocket, om det är uppe, fäll ner det.

12. Markera alla bemärkelsedagar i den gemensamma kalendern.

13. Självklart är det svårare att pissa stående än att sitta ner. Någon gång missar vi, lev med det!

14. Ja och Nej är helt acceptabla svar.

15. Huvudvärk i 17 månader är ett problem. Sök upp en läkare.

16. Fejka aldrig. Vi är hellre ineffektiva istället för att bli lurade.

17. Söndagar och måndagar = Sport.

18. Om Ni inte klär Er som Pamela Anderson i Baywatch. Tro då inte att vi kommer kolla en massa såpoperor med Er.

19. Om det är något som kan uppfattas på två sätt, och det ena gör Er ledsna och arga, då menade vi det andra.

20. Låt oss kolla in andra tjejer. Om vi inte får göra det hur ska vi då kunna veta hur söta och fina Ni är?

21. Ni kan fråga oss att göra en sak, eller tala om hur Ni vill att det ska göras. Men inte både och.

22. Tjejer som använder push-up-bh och lågt urringade blusar har ingen rätt att bli förbannade när vi killar kollar in Era bröst.

23. Ni har tillräckligt med kläder.

24. Sex är det bästa sättet att säga: Jag älskar dig!
 //någon snubbe antar jag xD
Av The Retard - 16 augusti 2012 14:52

Glömde jag blogga igår?
Isf vore de inte konstigt eftersom det är sista dagarna innan skolan.
Men sen blir de nå helt annat när vi börjar få läxor då ALLT utom läxorna är superinteresant och jätte viktigt;)

Aja, tror HM paketet har kommit men jag får inte veta föräns 17-17.30 så vi får se, förhoppningsvis är det lite nya kläder så jag kan börja planera vad jag ska ha på mig osv.
Eftersom jag alltid får för mig att vara så perfekt just Dehär läsåret, vara bra på läxorna och allt, meen vi får se hur det går med de eftersom jag alltid lovar mig de bara att allt håller Max 2 veckor, så aa.
Men är jag ensam om det eller är de fler som gör samma grej?
Aja, ska försöka få ut lillebror och ta med han ner till stranden, vi får ju se hur de går ;)

Av The Retard - 14 augusti 2012 21:06

Nä nu tkr ja vi är jävligt elaka mot mormorsarna, morfarsarna, farmorna och farfarna!

Ingrid 82 år sitter hemma och kollar sin fb hon fått av barnbarnen och uppdaterar statusen "Nu sitter jag här i min gungstol och inter nätar" då plötsligt ser hon att hennes ända vän, (förutom gärtrud, hennes vänninna) barnbarnet maja skrivit till någon joan på sin status, "Grattis på födelsedagen bro" ingrid blir förskräkt, är maja vän med en bro? är hon galen, kke är alla hennes vänner broar, nä helvette heller, nu tror ingrid att maja är sinnessjuk och sitter där oh är helt förskräckt,
 TÄNK ER FÖR INNAN NI SKRIVER!

Av The Retard - 14 augusti 2012 12:47

Jaa, bilden är usel kvalité men de är bara för att man inte kan prt sc:a musen ;)
Eftersom jag har varit så lagom road idag så har jag skaffat en ny muspekare till bloggen, tänkte ha kakmonstret men tillslut vart de nyancat ^-^
Nejnej, jag har inte tråkigt ;3





Nej det är ingen hatblogg mot någon Andreas.
Mitt namn är lin, alltså Inte Andreas.
Här kan ni läsa om mitt liv, och ämna gärna kommentarer och frågor.
tack för att ni läser :*

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om söndagsmyset?
 Älskar det
 Bäst
 bra
 nja
 gillar det inte
 sämst
 hatar det
 vet inte
 "snygg design"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tyvärr finns ingen pågående tävling.

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Black Moustache