Freaking Santa Claus.

Alla inlägg under maj 2012

Av The Retard - 30 maj 2012 15:00

Happ, nu lägger jag ner bloggandet tills vidare.... orkar inte blogga längre ._. 

Blir ändå random åh sepe .___. 

Sen har jag aldrig förstått vissa bloggar, jag har följt EN blogg, och det var för att det var en väldigt speciell tjej som hade den, jag följer helt ärligt inte ens mina kompisars bloggar .______________. 

Blev så nu då att på grund av EN snubbe lägger jag ner bloggen, fyfan vad töntigt, men om de är allt man hör åh jag redan tkr de är drygt så förstår jag inte grejen .___. 

Jag menar hellre ta bort bloggen än att bli som alla dryga sepe bloggar som han råkar gilla typ; "OMG! Köpte en ny tröja, den är jätteful men den är ett fint märke åh var enormt överdrivet dyyr :DD Kolla mina tuttar ;*"


men jaja, tänkte att de sista jag skulle gö skulle va att länka mina favoritlåtar på spotify lite random ^-^ så.. Here U go ;D


Klicka HÄR ;D

Av The Retard - 29 maj 2012 20:14

indag börja man med att komma försent till idrotten (cyckla 20 min senare än vanligt så...) 


Sen har de väll flytit på helt okej, förutom de 2 sista lektionerna då, först va de matte åh jaa... Fatta inte så ja fråga läraren men allt jag hörde var "Blablabla, förståru? " ind i was like "Whuuuut?" men pallade inte bry mig .__. så de vart till att gissa mig framm åh sen sitta åh vänta på att sluta sen så satt jag åh körde sanning elr konka med några, random .___.?


Sen var jag åh en polare hemma hos mig åh spela left4dead 2 (xBox) och sen nörda southpark eftersom vi var lite lata xP






Ohya, i get this thing whit you being a hater to my blog, but hey this is my page bitch, and deep down inside i've always hated you, we all do .__. Men serriöst snälla, jag stog ut med dig, men as we all know gillar du att trampa på andra men lycka till 

~ chairmodeaktivate ~



Ha, måste låta som ett jävla särbarn men.. ja jag vet inte, läste ni de jag skrev igår? Snubben you know han? aja, han är typ grunden till allt, jag förändrades jag blev f1 down, mådde skit åh blev lättåtkommlig åh så, vill bli av med allt men kn inte prata ut om skiten, varför? Inte för att han skulle hatat det utan för att de skulle såra än jag jag känner så jag får helt enkelt... javetinte men mm, thats it, the reason why im... Me..?


Har väll alltid varit f1 random? Vad är det för kul me att vara som alla andra, vad är de för mening med att vara en bitchig hora för uppmärksamhet? Don't fucking get it._ Som om de vore roligare att alla snackar skit om en, att aldrig få göra nå random kul, att altid ha någon som följer misstagen? 


Vill ALDRIG ha de så, true story, vet inte va andra tkr men thats just me..



Och nej, jag skriver inte detta för att jag är något utväcklingstört mobbat barn som alla spottar på, men de låter så, ellerhur?


Av The Retard - 28 maj 2012 20:48

Nyss var jag serriöst helt borta, de var fan som om  jag sväva, ibland slutade jag andas åh bara flöt runt i intet O.o

F1 yr åh huvevärk ._.

Fan vad skummt o.O


Sen tänkte jag på en kille och log, sen hom såklart han de vart bråk åh f1 kaos, världens  slagsmål blev de, för att han började ge sig på snubben, äcklet asså, så jag startade ett bråk, men vad kunde jag göra, gick därifrån med näsblod, självklart var han starkare, så mkt älder oxå.. Försökte bara försvara de ja älskar, slutade med att han drog, pallade inte mig åh han satt där med sin tjej åh log, hon såg ganska chockad ut men inge mer, hon hade köpt glass till de under hela händelsen, borde förklarat för henne att det var mitt fal allt men jag vet inte, hoppades väll på att han skulle lida lite, bara en liiten hämd.. Plödsligt var han borta åh jag satt med en polare till killen jag gillar, han hade stannat med mig medans dom andra drog efter deras polare, jag var så klart förkrossad, detg hela var så onödigt men jag stog inte ut mer, hatet för han hade växt allt för länge, hade inte unnat sagt något föräns nu, visste att en som jag känner han skulle tro att jag ljög, elller vända sig mot han, men det fick inte hända så länge hon var lycklig, men nu kom allt ut på den här random snubben, ändå grät jag inte eftersom jag hatar att gråta så mkt, skämms som fan när jag gör de så jag hade bara fällt ett par tårar när snubben stack. Men nu då, jag satt här med hans kompis åh pratade, oroade mig för att han skulle få skit för att han stanna, men ändå känndes det bra att ha någon där, speciellt någon som var förknippad med han<3 så vi sat där, men det blev kallt åh jag lät han värma mig, helt sjukt egentligen jag gilla ju inte han, men jag behövde stödet.. Det var nära att näsblodet kom på hanns kläder men jag vände bort huvet, sa att jag inte ville förstöra hanns tröja, han sa att det var okej men jag ville inte vända tillbacka huvet, det känndes fel, åh jag vet att det inte var något mellan oss men jag ville inte bara. Han höll om mig men jag drog mig ur hans famn, tänkte tillbacka på det som varit...


Sen "vaknade"(om man nu kan säga att ja sov) jag med blodsmak i munnen o en öm näsa.


Damn my mind is fucked up O.o


Det jobbiga är att det här händer typ en gång i veckan men skiten har inte varit såhär förr, innan var de annorlunda, han var samma men istället för killen jag gillar var en av mina kompisar där, nu känns det helt sämst, känns som om jag är störd, som om jag är en idiot även om han kke förtjäna det, sen att han lämmna mig, heartbreak </3


Försöker få in i mitt lilla huve att det bara var en dröm men kännslan var så stark...


FML .___.



Ni som orka läsa allt måste tycka att jag är helt störd O.o


Av The Retard - 28 maj 2012 19:22

Hej._

Glömt bort varför jag ens har en blogg åh har därför ingen lust att blogga .__. 


Sen kmr jag bli utan datan, ganska läänge tror jag D: 

Ska fixa hörlursuttaget på den, de glappar D: 


Såå, ska försöka blogga ändå åh så men kan hända att jag missar någon dag D:


Well back to real life


Gjorde klart mitt kuddfodral idag^-^ Den kostade mig dyrbar sömn och en dag ledigt xD Ändå värt de, kanske efterblivet val men aja xD

MEEEEEEEEN jag får hem de imorgon D: kan försöka fixa bild men blir svårt utan data men kan försöka.. min iPod vill inte ladda upp bilder här ._. 


Well.. Bye ._.

Av The Retard - 28 maj 2012 07:10

  1. Firefox är mkt snällare mot mig en vad crome är xD
  2. Saknar mina iconer, har inte så många nu ju, de är bara utfyllnad D:

    Yes, jag är så ego så jag har en redigerad bild på mina ögon, problem? thr faktiskt den vart rätt okej ;O
  3. Jag borde gått från datan för en kvart sen .___.

Av The Retard - 28 maj 2012 06:41

Haha, var tidigt uppe idag så tänkte att jag kunde blogga på morgonen ;D

Haha, vad kan jag skriva? 

Vanligtvis existerar inte den här biten av mitt liv, brukar vakna 20-25 minuter innan jag läre gå till bussen O.o anyway vad kan jag göra den här tiden jag inte uppleft sen jag var, you know what, lets not bring that shit up, okey? jag var BLÄ förr .______. 

Men vad kan jag gör, om inte...

Sitta åh sjung med på ravers in the UK åh väcka hela huset?

Random ._. Erl nej this is shit you can exspeck from a retarded retard like me..


I Have no pics :OO  

repost  

Av The Retard - 27 maj 2012 21:06

Jävlar vilken rubrik, någon som räknat stavfelen x)?


Happ kännslan när frugan kommer int och säger att man ska på promenad (med hennes hundar) och sen hänger upp ett par av mina trosor på väggen ._. 

Jaja, var ju tvuingen åh gå åh på något sätt jick jag ut i shors med mina feta ben :OOO Tur att man är lantis;o 


vi SKULLE ta en kort promenad men den vart typ 1h xD

Lite synd att vi stannade vid stället där jag åh min polare ramla igenom isen, känner att jag kommer få samma kännslor som jag hade veckan efter olyckan, eller ja, folk som känner mig kan få veta verisionen tidningen aldrig fick men kan inte skriva här för jag tror jag har en följare som inte bör få reda på de .__. Men skit samma, vad var jag? 10, 11? Don't remember ;O


Sen gick vi åh snacka om horiga äckel tjejer som jag råkar ha lust att strypa, men ska inte gå in på detaljer, skippar personangrepp idag, mokej? 

Hehe sen snacka v om killar ^-^


Fatta att jag kännde mig f1 tjejig? Brukar inte vara så med elna .__. don't know why, säkert för hon är typisk tjej enligt mig xDD

Ja sommarn brukar ju ge denna tjej kännslan xDD


Dock var hon inte lika gullig när hon hällde vatten på mig xC 

Nä men det var kul, de var länesen vi umgicks ordentligt, tydligen har jag förändrats...


Snällt av na' att titta på en bild när ja var rödhårig åh säga att ja finare då .__. Blond har ja iaf bestämmt att jag inte var fin i .__. Men de är säkert för att man tröttnar på sin org färg? vet inte, jag är ingen professor.. 



Hade en nästan helt awesome dag, aa förutom rasmus som tjata om de där hundra kronorna jag var skyldig, typ skylldig ska jag väll säga, mer en obetald lön.. 

Sen tappa ja ett glas så de gick sönder, men känns som de är lungnet före stormen life dosen't usally let me be happy for a long time. 

Jag stavar som en kråka, thats life!


Well bye

 

Gulligt att jag lägger ut en gammal ritad bild xD


Uptown, downtown
All around the world we gonna jump now, jump now
Everybody come because we need, more, hardcore
Mayday, mayday, ravers in the UK


The fucking song is on my brain but i love it .__.

Sitter här åh sjönger me enormt mkt för högt .__.

Av The Retard - 27 maj 2012 18:25

känner att ist för att tänka "börde ja göra detta" ibland tänker jag "HELL YA:D LET'S DO THIIIIS :DDD".. Random xD



Fan vad jag hatar när killar tror att bara för att man säger hej gillar man de .___. "Omg, jag fick ett mess från lin, hon älskar mig O.o" nooo, not realy, isf älskar jag 'MÅÅÅNGGAA .___.





Nej det är ingen hatblogg mot någon Andreas.
Mitt namn är lin, alltså Inte Andreas.
Här kan ni läsa om mitt liv, och ämna gärna kommentarer och frågor.
tack för att ni läser :*

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om söndagsmyset?
 Älskar det
 Bäst
 bra
 nja
 gillar det inte
 sämst
 hatar det
 vet inte
 "snygg design"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tyvärr finns ingen pågående tävling.

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Black Moustache