Freaking Santa Claus.

Alla inlägg under februari 2012

Av The Retard - 29 februari 2012 22:21

happ sitter man här lite trött o bloggar, tjajerna sover över men alla är typ trötta från skolan men aa, jag o matilda kmr åka upp imorgon en snabbis, jag på so o hon på spanskan se4n drarr vi hem igen :))

jag har gästbloggat lite på min kompis nya blogg uglyface.bloggplatsen.se , yupp 1 g

men annars så,men skitsamma, heddåååå

 

Favvokepsen :33333

Av The Retard - 28 februari 2012 21:03

Den här dagen är bara sämst... Jaja, det är en ny dag imorgon, o btw, så dålig var inte den kanske inte, vetefan. Sitter iaf nu o mår as illa, why, jag åt, lite mer än jag brukar, jag erkänner jag har gjort lite dumma grejer, o de kommer jag nog göra imorgon, i övermorgon o rästen av dagarna jag lever, men jaa ångrar inget, för i slutändan är det ju all this stuff together who makes me to, Me...? Och att hålla på att låtsas vara någon annan, bättre (?), funkar inte för mig, jag skulle om jag ville men jag vägrar, vad är de för mening me att gå runt o vara någon annan bara för att alla ska gilla en? Dont get it...


Förstörde mina favvo bxor idag å, grön färg på dom, men låt oss inte överreagera, om färgen inte går bort är det bara en liten fleck i en okej färg.


Som ni kanske märker så har jag inge rättstavnings program (o stavade antagligen fel på de där) på den här bloggen så nu, aa U get it ;))


Well, jag orkar faktiskt inte skriva mer, så typ, återgå till era liv :> See ya :3

 

Skönhetsdrotning? HELL NO!!! Bryr jag mig så mkt? Nope!

-Saknar min appertiff:cc

-Blodet på kinden är från min hand, tro inge annat!...

Av The Retard - 27 februari 2012 21:57

Hehe ennu ett fail inlägg men ja, skitsamma ;PP ( I    P:smilys<333)


Med fru 2 o 3 ofc ;)) inte så serriöst dock ;))

Matildas bogg:)) 

Well gtg, see ya :))

Av The Retard - 26 februari 2012 22:08

Ser ut o låter som de iaf, tog mig över 2 h att ladda upp så njut


 

Tidigare månad - Senare månad




Nej det är ingen hatblogg mot någon Andreas.
Mitt namn är lin, alltså Inte Andreas.
Här kan ni läsa om mitt liv, och ämna gärna kommentarer och frågor.
tack för att ni läser :*

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om söndagsmyset?
 Älskar det
 Bäst
 bra
 nja
 gillar det inte
 sämst
 hatar det
 vet inte
 "snygg design"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tyvärr finns ingen pågående tävling.

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

RSS

Black Moustache