Freaking Santa Claus.

Alla inlägg under augusti 2013

Av The Retard - 31 augusti 2013 19:00

Det är nog inte många som missat Miley Cyrus  nya låt: We can't stop

Personligen så tycker jag att låten är en helt okej låt, men musikvideon kan ju vara lite väl om man tänker på att många yngre ser upp till henne.

Visst, självklart vill hon sluta vara den här lilla disney tjejen, men att bete sig som jagvetintevad är kanske inte det rätta sättet. 

Men ja, på det här sättet så fick hon ju iallafall uppmärksamhet för sin nya låt. 

hursomhelst, hon är vuxen och måste ta egna beslut och själv avgöra om det passar eller inte.


Vad tycker ni? Lämna gärna en kommentar!


För er som missat detta eller vill se/höra den igen så har ni den via spotify och musikvideon här.


Av The Retard - 31 augusti 2013 13:14

den är inte precis den bästa, men jag och Elna fick iallafall med lite av vad alla gillar

Här har ni den ;)

Av The Retard - 27 augusti 2013 20:42

Nu har jag gjort engelska läxan OCH lärt mig 10 franska ord som vi INTE har i läxa!
Dock gjorde jag inte franskaläxan som vi hade.
Jaja man kan inte hinna allt

Bildprojekt från igår (bilden är uppochner) jag och halva min grupp gjorde ett lejon från saker i naturen

Av The Retard - 26 augusti 2013 15:58

De är väl ingen kladd men visste inte vad jag skulle skriva

Skulle rita av en snubbe medans vi kolla på någon film på typ 30 min

Inte min bästa men here you go

Av The Retard - 25 augusti 2013 20:54

... Varit på väg in i duschen och tänkt att du ska kolla klockan lite snabbt innan du går in i duschen.

Jag har det, och en sak är säker, när du står där naken så spelar bakrunden roll

Av The Retard - 22 augusti 2013 20:59

Tappade den inte, sprickorna bara spred sig..
Nej alltså seriöst, jag tappade den inte

[Bild]

Av The Retard - 21 augusti 2013 20:43

Idag började en ny kille i klassen som bara pratade engelska.
Självklart förklarade lärarna att vi måste prata engelska.
Sen drog de igenom all info på svenska...
Och jag tänkte på mitt engelska betyg medans jag översatte ett ord åt engelska läraren.... Hon älskar mig;*





Nej det är ingen hatblogg mot någon Andreas.
Mitt namn är lin, alltså Inte Andreas.
Här kan ni läsa om mitt liv, och ämna gärna kommentarer och frågor.
tack för att ni läser :*

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om söndagsmyset?
 Älskar det
 Bäst
 bra
 nja
 gillar det inte
 sämst
 hatar det
 vet inte
 "snygg design"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tyvärr finns ingen pågående tävling.

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

RSS

Black Moustache