Freaking Santa Claus.

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av The Retard - 10 mars 2012 22:55

ligger här och hoppas att jag inte är vaken och får hon reda på att datan är på, då är jag dödsdömd, well don't have mush time adios amigos

Av The Retard - 10 mars 2012 18:49

Snacka om att förändras x)

Förut skulle jag ALDRIG lyssna på 1D men nu är de ett par 1D låtar bland favoriterna i spellistan, well tänkte fördriva tiden med ett modetest sak som jag hittade på http://ffeliciakarlsson.bloggplatsen.se/ :D


Beskriv din stil med 3 ord:

3?! well, kan knappt beskriva den med 1 :c
Vad innebär mode för dig?

Don't know, mordernaste och det som är inne jusst nu ? :)
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker?

HM? Vet inte, går in i alla affärer där de finns snygga kläder bara, men jag har nog mest från HM;)
Shoppar du second hand?

Nope, men någon gång innan jag dör så SKA jag gå in på en second hand och leta ut en awsome outfit, tror att det var jag och Elna som skulle göra det med varandra, eller så var det fler(?)
Vilken är din favoritdesigner?

Jag skiter väll i vem som gjort kläderna ;O Så noga är det inte, vad är slilnaden, priset? Don't get it... Men Elna får stå för det bara för att hon faktiskt kan sy bra ;))
Vad är din favorit i vinter/vår?

Plagg? Isåfall min appertiff mössa (den 3:e ^-^):33

Hur mycket shoppar du för i månaden?

Har typ inge pengar, får typ pengar 1 gång om året, så ibland inget, ibland 1 plagg, IBLAND. Men sen 1 gång per år i slutet av sommarlovet brukar jag köpa kläder för pengarna jag känat :333
Dyraste plagget inköpt och billigaste?

Dyraste är nog "tröjan du hatar tröjan" i orginal färg för 500 och billigaste var nog för ett par år sen, det var ett vitt skitsött linne på superrea för typ 30 elr 80:-
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?

Yes i do.
Brukar du tröstshoppa?

Nej, som jag sa, jag får nästan aldrig pengar...

Högklackat eller lågklackat?

Well, det måste ju bli lågklackat pga kärleken till mina DC, dock ska jag nog köpa nya snart men i love the old ones<3
Vilken är din drömväska?

Någon änkel typ >  

Vilket blir ditt nästa köp?

Vettefan, gula jeans? Väska?

Vilka är dina stilikoner?

Vet knappt vad de är x)

Favoritplagg just nu?

Mössa -svart Appertiff

Tröja -Tröjan du hatar tröjan

Byxår -Klarblåa jeans altså INTE jeansfärgade utan BLÅ

Skor -DC elr mina star player

Var de ett bra svar :P :)?

Favoritaccessoarer? 

Mitt halsband(det gula hjärtat, love it<3


Insåg just att jag inte är så mycket mode kär elr vad man kan säga, men vad kan man säga? Tydligen är jag inte alltid vad man förväntar sig ..


Well, gtg, måste snart stänga av datan enligt mormor, see ya:D

 

^-^ Inte bäst på att rita kanske men ändå ;P

Av The Retard - 10 mars 2012 16:17

Tror fan mormor hatar mig x)

Jag är -enligt henne- Efterbliven och egoistisk, ska bli sköt att komma hem, tur för killarna att mormor gillar dom iaf ;))


Well, imogon om jag hinner ska man va med ma' sister:DD


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Idag drog vi som sagt till ett köpcentrum och eftersom jag inte hade så mkt pengar köpte jag bara 2 grejer men under hela helgen has jag köpt det här :

  • Maskara
  • Strumpor ;3
  • Ögonfrans böjar sak, bara för att jag är lite efter;P
  • USB minne till min gamla fotoram;3

så aa, men gtg, see ya :))

 

Av The Retard - 10 mars 2012 08:28

Har precis vaknat , inte lika morgonpigg idag, och då var jag inte äns mosgonpigg igår x) Är ganska nöjd över bloggstatestiken igår faktiskt:) Jävligt många om ni frågar mig ;)


                                                  
                       ~


Idag tror jag mormor skulle ta oss till ett köpcenter, vi får väll se om det blir till att köpa något där, men imorgon åker jag hem igen;P


Ja, som vanligt,  gtg MEN FÖRST sry för alla random inlägg igår, lär nog bli fler idag xC


See ya;P


 

I fucking love this song<3333





Nej det är ingen hatblogg mot någon Andreas.
Mitt namn är lin, alltså Inte Andreas.
Här kan ni läsa om mitt liv, och ämna gärna kommentarer och frågor.
tack för att ni läser :*

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om söndagsmyset?
 Älskar det
 Bäst
 bra
 nja
 gillar det inte
 sämst
 hatar det
 vet inte
 "snygg design"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tyvärr finns ingen pågående tävling.

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

RSS

Black Moustache