Freaking Santa Claus.

Alla inlägg under mars 2012

Av The Retard - 18 mars 2012 10:33

Det barnsligt hur man beter sig när man är ledsen, själv brukar jag upptäcka det på morgonen då jag inte ricktigt vaknat och problemen är undangömda, som vanligt har jag satt mig och ritat, sen hittar jag sönderrivna papper märken på armen och efterblivna texter på Dv, men jag måste säga att det var mindre än vad man kunde förvänta sig, cuz, när jag gråter brukan de vara något stort. Tänkte försöka hålla mig hos någon kompis elr nå så de slipper bli idag oxå, men jag kanske sitter fast här, vem vet, man kan väll alltid smita men, fortfarande.

Well, jag har lite grejer som måste göras..

 

Den jag ritade igår.

Av The Retard - 17 mars 2012 18:45

Fyfan va pappa är sur på mig nu, blir alltid så om jag gör ett "större" fel, känns dock som om det var värre när ja va liten.

Funderar på om jag ska sticka härifrån ett tag för jag känner inte för att vara helt jävla perfekt o göra allt han vill för det funkar ändå inte. Jag kan ju komma tbx vid 8 elr 9 så är det ju inte ens någon big deal, de kommer inte ens märka att jag varit borta, jag brukade ju gilla att hänga vid stranden förr sen kan jag ju dra omkring på byn. Det ända problemet är att jag är förkyld som fan, vet inte om ja har feber men, sen mår jag piss så jag vill inte ens träffa kompisar idag, känns som om de para skulle sluta i ett stort skådespel om hur bra man mår, bruka bli så.


kommer inte kunna prata med mina föräldrar på ett tag, men ändå vill jag inte att de ska glömma hur sur jag är på dom.

jaja, funderar faktiskt på att låta frugan sova här, vill ändå inte bli ensam med föräldrarna, och hon fattar, wel de är en lång historia men at the end of the day är hon den ända som kan göra mig glad igen... I think

Av The Retard - 17 mars 2012 08:25

Mår inge bra, Försöker resa mig men kan inte,

försöker tänka på allt bra du gjort mot mig

men varge gång jag tänker på dig känns det som jag ska spy,

jag tänker på allt skit just nu,

och plötsligt kan jag gråta,

Försöker att se det pocitivt men det går inte,

allt jag gör fel,

allt jag får höra,

allt jag måste krossa för att gå vidare.

Plötsligt blir allt svart,

vet inte vad jag ska göra,

vet inte vad jag Måste göra,

vet inte vem som är min vän,

eller fiende,

någon gör en bra sak,

sedan mosar den mig som ohyra,

och plötsligt,

är hon min vän igen.

vad kan man göra?

vad kan man säga?

Fuck.

My.

Life.

...

Av The Retard - 16 mars 2012 16:13

 

Av The Retard - 15 mars 2012 17:21

Serriöst orkar inte med allt, sen, skit samma, ska fan tatag i skiten nu, trött på att stå i ett hörn och låta den passera...


Vet fan inte vem jag är längre, gillar inte gamla mig, så trååkig..

Sen är man ju så jävla dum i huvet oxå och säger saker man ångrar samtidigt som man säger de..

Ska du ha en cigg?

Nej, jag kommer säkert ångra att jag svara så men...

Well, önska mig lycka till...:)....

 

Av The Retard - 14 mars 2012 19:25

Har precis beställt Ett par vita scullcandy hörlurar, får de om "1-4 dagar" ;3

 

^-^


Bakade tårta ju till hampus och den var väll god men även fast man tog en asliten bit mätta den så jäävla mkt xC

Av The Retard - 14 mars 2012 15:12

Yupp, ennu en förvirrande grej har kommmit upp på bloggen;P


Eftersom lillebror fyller år bstämde han och föräldrarna att vi ska äta på max idag, så får vi se om jag äter nå, så det blir väll till att åka nu ;)...

Av The Retard - 13 mars 2012 21:08

Fick lite "nya" grejer idag, t.ex ett par skor från antingen Philip Elr Jakob, eler vem de nu är från sen oxå en "ny" kofta :DDDD


 

Dålig bild på koftan ^-^

 

Skorna (innan jag bytte snöre)

 

Skorna (innan jag bytte snöre)

 

Skorna (efter jag bytt snöre)

Tror att jag ska ha de vita snörena sen när mamma tvättat de, eller?

Well see ya:))





Nej det är ingen hatblogg mot någon Andreas.
Mitt namn är lin, alltså Inte Andreas.
Här kan ni läsa om mitt liv, och ämna gärna kommentarer och frågor.
tack för att ni läser :*

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om söndagsmyset?
 Älskar det
 Bäst
 bra
 nja
 gillar det inte
 sämst
 hatar det
 vet inte
 "snygg design"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tyvärr finns ingen pågående tävling.

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

RSS

Black Moustache