Freaking Santa Claus.

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av The Retard - 4 mars 2012 14:17

hehe bara för att jag är beroende av de ^-^

Jag tänkte sammanfatta dagarna jag missat (Freda o lörda omm jag inte har fel o ofc sönda oxå :33 jusste faktiskt lite torsdag oxå)


Torsdag:

Drog upp till stan med elna idag men hon hade tappat sitt konto kort så de vart inge nytt för henne men jag köpte en appertiff o förhoppniongsvis slavar jag inte bort den, jag menar jag har redan spenderat 600 på appertiff mössor o mamma o pappa betalar fan ingenting så till sommarn är nog alla mina pengar slut om jag känner mig rätt, och Därför, kommer jag sommarjobba på all this lame stuff, förra året minns jag inte men jag käna väll 1000-2000 kr, men vi fick ju fler kunder när tidningen skrev om oss ;) And i know ist lame as hell but i need that money, okej kanske vill jag bara ha kläder men skit samma, 12 h/vecka, jag är chef o bestämmer över resten o vi latar oss ca 3 av de timmarna, det b lir inte bättre än så, men nu tänkte jag och elna försöka oss på ennu en grej, förhoppnings vis tjänar vi lite på de å :33


Fredag:

Idag sticker jag ennu en gång upp till stan med elna:3  Lite trött men det funkar nog:3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Elna köpte 2 st as snygga tröjor o 1 par fucking awsome byxor, sen säger hon; Åh, jag har ångest, jag har köpt grejer för 700, men de är väll chill eftersom hon får 1000 i månaden? Eller? dont get it...

jaja hon sover över här ikväll , blablabla


Lördag:

Tydligen ska jagh på elnas mammas 40års fest med bara släkten, da fuck? Man känner fan ingen där ju xC känner till elnas familj, hennes mormor o morfar(eftersom de oxå är våra grannar) och sen tror jag jag kan typ 2 namn till, inte för att jag kan hennes mormor elr morfars namn riktigt heller men men;)))


Söndag:

idag kommer mormor, kul... Jag kanske inte uppskattar henne men så länge hon beter sig som en idiot mot mig--och mina kompisar- kan hon hålla sig borta, jag hatar henne inte, jag bara gillar henne inte så mkt som jag börde ;)

jaja ska väll forstsätta på min roman elr så, det var länge sen jag skrev på den.

 

   Ful bild men min gamla mössa, och ja, exakt så ser min nya ut så aa ;))


Well see ya :))





Nej det är ingen hatblogg mot någon Andreas.
Mitt namn är lin, alltså Inte Andreas.
Här kan ni läsa om mitt liv, och ämna gärna kommentarer och frågor.
tack för att ni läser :*

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om söndagsmyset?
 Älskar det
 Bäst
 bra
 nja
 gillar det inte
 sämst
 hatar det
 vet inte
 "snygg design"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tyvärr finns ingen pågående tävling.

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

RSS

Black Moustache