Freaking Santa Claus.

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av The Retard - 18 mars 2012 19:54

Idag har jag o elna tagit hand om hundarna, hela dan, tills typ 6, först gick vi 2-4 km med jessie och zorkij sen gick vi till hundhallen så träna Elna freestyle sen efter typ 1-2 timmar gick vi hem till henne lämnade Zorkij o Jessie och tog Bonzo ist och gick me han i typ 2-3 timmar. Men jag har haft askul... Tills jag kom hem o fick va själv, men jag sa till elna att jag kunde hjälpa henne me läxorna så lite mindre alone time iaf, vilket är bra, sen på vardagarna vet jag inte hur jag ska gö, blir väll till att stanna vi skolan till typ 6 så slipper jag va hemma iaf, men vi får se, måste hjälpa elna nu, hare.

Av The Retard - 18 mars 2012 10:33

Det barnsligt hur man beter sig när man är ledsen, själv brukar jag upptäcka det på morgonen då jag inte ricktigt vaknat och problemen är undangömda, som vanligt har jag satt mig och ritat, sen hittar jag sönderrivna papper märken på armen och efterblivna texter på Dv, men jag måste säga att det var mindre än vad man kunde förvänta sig, cuz, när jag gråter brukan de vara något stort. Tänkte försöka hålla mig hos någon kompis elr nå så de slipper bli idag oxå, men jag kanske sitter fast här, vem vet, man kan väll alltid smita men, fortfarande.

Well, jag har lite grejer som måste göras..

 

Den jag ritade igår.





Nej det är ingen hatblogg mot någon Andreas.
Mitt namn är lin, alltså Inte Andreas.
Här kan ni läsa om mitt liv, och ämna gärna kommentarer och frågor.
tack för att ni läser :*

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om söndagsmyset?
 Älskar det
 Bäst
 bra
 nja
 gillar det inte
 sämst
 hatar det
 vet inte
 "snygg design"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tyvärr finns ingen pågående tävling.

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

RSS

Black Moustache