Freaking Santa Claus.

Alla inlägg under oktober 2012

Av The Retard - 31 oktober 2012 11:04

Av The Retard - 29 oktober 2012 21:38

Jusst nu är jag bara tött på mig. 

Utseende

personlighet

beteende

Allt.


Okej nu låter jag som nån jävla a-whore men min blogg är väll till för mitt liv, Eller? 

Inte för att den är så stor


Jag är en såndär i mängden som har ett par vänner men inte är någon i sammhället, ingen folk lägger märke till. 

Jag är en såndär fet unge som man pratar och skrattar åt när den inte hör, bara för att ha någon att se ner på.


Om jag måste skriva min vikt på pappret till "friluftsdan" eller liknande för att åka slalom så lovar jag att jag skiter i det, jag HATAR det, jag vet inte var jag ska ta vägen.


2012 har varit skit, de började med ett stört eckel och sen fasnade jag i Mars, jag har målat upp bilden av att jag var lycklig då. Och nu sitter jag här och kan inte fatta att året närmar sitt slut, jag minns knappt mitt nyårslöfte, men jag känner mig själv och jag är säker på att jag misslyckats. Fuck me. Nu sitter jag här och skriver dethär, själv vet jag inte varför.'

'

Men det var ett tag sen jag tänkte varför, tiden flyter förbi försöker glömma ordet "vi"de jag trodder jag hade var aldrig där, hur, hur kan jag missat de, kan fortfarande inte fatta de, jag tänker Du lever i en lögn Döööh, men i bakhuvet lever lögnen kvar, LAAAAMMME, jag är en typisk tönt, pepole dont care


Jag saknar det jag knappt haft, helvete.            

 

Elna är söt så fuck haters

Av The Retard - 27 oktober 2012 20:20

Så idag så har jag åh amanda sovit och tittat på film hela jävla dan azum

Nu har Matilda kommit hit så vi ansträngde oss och
börja lyssna på musik. Lathet

Av The Retard - 26 oktober 2012 17:11

Och nu tänker ni säkert men lin, du bloggade ju igår osv? 

Ja, ja de gjorde jag, för jag har en ipod vilket INTE är en data så, shut up.


'Well idag så kom amanda. 

Nu sitter vi här och lyssnar på musik. kulkul, ne men jo 


Sen var jag åh köpte nå packet me lösnaglar man kan måla själv typ 100 st för 95:- ska testa sen om jag törs rekomendera de. men de gör jag sen 


Bye pepole. 

 

Av The Retard - 24 oktober 2012 22:02

Jag har ett franska prov som jag glömt plugga till imorgon så jag hinner inte blogga så mkt men imorgon kör jag på att börja med någon 15 days challenge eller liknande

Av The Retard - 23 oktober 2012 21:04

Så igår hade jag lockar jag fått av flätor vilket jag inte räknar som naturliga lockar så jag tänkte ta åh visa skillnaden
Såå
Bild 1, flätor
Bild 2-4 naturliga(typ när jag inte plattat håret)

Av The Retard - 23 oktober 2012 20:56

Om ni kollar på rubriken så kan nuu no hissa vad jag gjort idag, Well, de gör ondare än en spruta, men de hade jag glömt sen sist jag tog men de visade sig att de var Lennarts AKA Calles mamma som tog de vilket var lite epic, nä men jag gillar Lennart han är cool ;)
Untill next Time





Nej det är ingen hatblogg mot någon Andreas.
Mitt namn är lin, alltså Inte Andreas.
Här kan ni läsa om mitt liv, och ämna gärna kommentarer och frågor.
tack för att ni läser :*

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om söndagsmyset?
 Älskar det
 Bäst
 bra
 nja
 gillar det inte
 sämst
 hatar det
 vet inte
 "snygg design"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tyvärr finns ingen pågående tävling.

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

RSS

Black Moustache