Freaking Santa Claus.

Alla inlägg under mars 2014

Av The Retard - 31 mars 2014 17:39

Så basically finns det en app (som heter argus) som håller koll på hur du reser hur mycket du går hur mycket du dricker osv. Den håller även koll på hur många kalorier du bränt och sätter upp mål åt dig för att göra dig mer hälsosam.

Jag har inte haft den så länge men hittills älskar jag den, så ja, därför tänkte jag rekommendera den till alla som kan tänkas läsa detta

Av The Retard - 28 mars 2014 16:40

Så uppenbarligen har jag bestämt mig för att börja blogga igen så ja. Orange

Idag är det fredag vilket är så javla skönt
Liksom bara att veta att man kan sova längre dagen efter??

Snart ska jag dra och gymma

Jag tror bokstavligen jag glömt hur man bloggar men orange penis lover jag är trött





Nej det är ingen hatblogg mot någon Andreas.
Mitt namn är lin, alltså Inte Andreas.
Här kan ni läsa om mitt liv, och ämna gärna kommentarer och frågor.
tack för att ni läser :*

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om söndagsmyset?
 Älskar det
 Bäst
 bra
 nja
 gillar det inte
 sämst
 hatar det
 vet inte
 "snygg design"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tyvärr finns ingen pågående tävling.

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

RSS

Black Moustache