Freaking Santa Claus.

Alla inlägg under mars 2012

Av The Retard - 25 mars 2012 12:53

Vet inte varför men jag är helt jävla kickad, har inte heller ätit överdriver mkt socker, i have no idea what it is ;O


well idag fick jag ett gammalt soffbord, fult men stort, sitter på det nu:3 har lagt på en duk så är det iaf en liten förbättring tills jag fått det målat ;)


Nä, nu ska min blogg bli vit !! O kanske snyggare :D


well adios amigos, skola imorgon, so sad:(

    

Av The Retard - 24 mars 2012 23:07

Haha, vart inge mer igår o vart inte förns nu, vid 11 (23) som jag blogga idag x/


Jaja, börja med en seg morgon, sen vart de till att kolla omdömmena som jag knappt klarat helften av ämnena, elr ja, klara nog inte ens de ;O Känner mig efter xC

Efteråt så stack jag över till elna och hjälpte henne med att mosa glass till hennes syster osv. sen efter det ringde matilda och nu sitter jag höär hemma hos henne o det blir till attsova över här, känner mig trött som fan, men jag är väll lite lat av mig jag å.


Nu ska jag vara lite social med matilda, hörs :)

Av The Retard - 23 mars 2012 17:25

Äntligen är det helg, har inte precis några större planer men det kommer bli skönt att få ta en liten Paus, från allt.

blir väll till att vara med frugan elr nå ;)


Har varit värdens sämsta vecka men förhoppningsvis får jag en ny start.


Jaja, ska sätta mig och nöta tvn lite och försöka sätta ihop en basgarderob men med lite ny sti, kan man lugnt säga;)


Well, gtg, bloggar senare tror jag;)

Av The Retard - 22 mars 2012 21:12

Tänkte ladda upp ett par bildet(=asmånga bilder) nu då :P


~Fotona har inte blivit redigerade utan jag har bara varit så ducktig att lägga till texten inteandreas.bloggplatsen.se på alla, drygt AB, sen har jag roterat 2 st som blivit fel~


                                               

Måste säga att kabera blixten rundar hörnen fint ^-^

Av The Retard - 22 mars 2012 20:01

Hate me, serriörst, börjar bli dags att rycka upp sig förfan. jusst nu har jag fan tanken att klippa håret kort, im like: What da faq am i thinking? Har alltid varit så säker på att jag inte ska ha kort hår, vetefan, och jag vet inte, tror fan de blir blått ändå, orkar inte bry mig. Skit samma, kommer antagligen behöva färga om skiten till sommarn...

Som ni kanske märker är man på ett skithumör så ska nog inte blogga så mt mer..

Men Hade tänkt att överföra mina mobilbilder hit iaf, de kommer nog synas här under snart. De kommer synas i ett nytt inlägg som kommer snart.


Av The Retard - 21 mars 2012 21:14

drar det lite kort eftersom jag inte har så stor lust o blogga och min blogg är lite forever alone ;)


idag var en såndär  chill dag, man slutar tidigt som fan och typ hälften av lektionstiden är hemkunskap, men ändå var ja ganska trött, men aa anyway, blev ändå till slut att dra upp till bollnäs med matilda och ofc matilda :) vi tänkte åka hem igen men ist drog vi hem till madde och såg hennes place. Typ 1 timme senare drog vi tbx till stationen för att ta bussen hem, men sen så kollade vi om vi kunde stanna längre men nästa buss gick efter 8, men vi (iaf jag) Tänkte: Vafan, de blir kul :P Så vi stanna. vi hängde lite på gumpels, sen satt vi uppe i hopptornet vid badet. vi gick in i nån skoter affär oxå men jag vetefan va de hette xC

Klockan närmade sig 8 så vi gick via järnvägen tbx till stationen och vänta på bussen. Madde åkte hem prick men vi fick vänta ett tag på vår buss.

Men, när vi skulle på bussen funkade inte matildas kort så vi fick fan knappt åka med.... Som tur kom en tjej som betalade åt matilda, En fucking ängel, annars hade vi fan inte tagit oss hem, och mina föräldrar hade dödat mig, helt säkert, så ja..


Det var den förkortade delen ^-^

 

Inte så fin kanske men..


Av The Retard - 20 mars 2012 18:30

Tänker för mycket, allt jag ångrar.

Du är inte en dålig person för att du gör något dåligt, du är en dålig person för att du inte känner någon skuld för det.

Det har varit mycket krångel idag och jag orkar nog inte ta upp allt men jag kan säga att det äntagligen inte är sådär

superbra att jag har flera timmar ensam som jag utnytja för att tänka på allt, blir till att kolla om Elna känner för att komma över, om hon nu är frisk...


well, Hörs

 

Av The Retard - 18 mars 2012 19:54

Idag har jag o elna tagit hand om hundarna, hela dan, tills typ 6, först gick vi 2-4 km med jessie och zorkij sen gick vi till hundhallen så träna Elna freestyle sen efter typ 1-2 timmar gick vi hem till henne lämnade Zorkij o Jessie och tog Bonzo ist och gick me han i typ 2-3 timmar. Men jag har haft askul... Tills jag kom hem o fick va själv, men jag sa till elna att jag kunde hjälpa henne me läxorna så lite mindre alone time iaf, vilket är bra, sen på vardagarna vet jag inte hur jag ska gö, blir väll till att stanna vi skolan till typ 6 så slipper jag va hemma iaf, men vi får se, måste hjälpa elna nu, hare.





Nej det är ingen hatblogg mot någon Andreas.
Mitt namn är lin, alltså Inte Andreas.
Här kan ni läsa om mitt liv, och ämna gärna kommentarer och frågor.
tack för att ni läser :*

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om söndagsmyset?
 Älskar det
 Bäst
 bra
 nja
 gillar det inte
 sämst
 hatar det
 vet inte
 "snygg design"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tyvärr finns ingen pågående tävling.

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

RSS

Black Moustache