Freaking Santa Claus.

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av The Retard - 26 mars 2012 18:13

De va fan kul att fixa bilder ju x3 Synd att picnik snart läggerner :'c flyttas till google elr nå.. Well, vill klippa kort, vill färga mörklått elr nå, vettefan.

 

I know i suck,

i just don't care :3

Av The Retard - 26 mars 2012 17:30

Glöm inte att rösta foks,

 

Ungefär så;) Foreveralone x)

Omröstningen har ni må VÄNSTER sida, <--- Dit ^-^


Sen här har ni en liten mild som jag gjorde bara för kul o för att tästa lite ;)

 

Nu ska jag fortsätta redigera random bilder, hare ;D

Av The Retard - 26 mars 2012 15:50

Finfin måndag, eller inte.

Blev till att vara hemma och må dåligt, det är ju klart att de är nice att va hemma men  att må dåligt? Njaa..


Återigen har jag skjutit upp massa saker, bla att fixa en ny garderob-nya kläder menar jag nu ;)- sen tänkte jag göra en ny plan för hur rumet och garderoben ska se ut -yepp garderoben den här gången-


Mitt rum  känns fan instängt :c försökte släppa in lite ljus men det är svårt när det är grått o trsit väder ute



Vet inte vf men jag vill fan klippa kort:/ kommer säkert ångra det då men jag vet inte jag bara vill, varför  inte starta en omrösttning så får ja iaf veta er åsikt :)?

[Finfina svar på slutet, röstar på sista;))]



jaja, nu ska jag återgå till mitt lilla forever alone liv, förhoppningsvis är jag frisk imorgon..


 

Bara så ni förstår hur jag menar me håret, svårt att hitta bilder x)





Nej det är ingen hatblogg mot någon Andreas.
Mitt namn är lin, alltså Inte Andreas.
Här kan ni läsa om mitt liv, och ämna gärna kommentarer och frågor.
tack för att ni läser :*

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om söndagsmyset?
 Älskar det
 Bäst
 bra
 nja
 gillar det inte
 sämst
 hatar det
 vet inte
 "snygg design"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tyvärr finns ingen pågående tävling.

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

RSS

Black Moustache