Freaking Santa Claus.

Alla inlägg under maj 2012

Av The Retard - 6 maj 2012 10:43

Anyway...


GRATTIS


 

Idag är ju systers Födelsedag:DD Ska eventuellt till henne sen;D

Kan hon få ett grattis :)?


Well sen ska man spendera resten av dagen på att plugga franska, men som sagt, viktigast är att dra till syster, men vi får se, käns lite fel att sitta där med henes släkt, typ; Helluuu :I  Jag känner inte dig men jag kommer sitta vid ert bord oh gö bort mig :DD

Yes, sounds like moi ;3

Ska väll vara lite gullig och gö ett födelsedags kort, Like a kid ;D

Well godbye, mkt att gö, eftersom franska tar år att lära sig så  ^-^



Av The Retard - 5 maj 2012 22:16

Ser inge bra ut på mig, men jag gillar hur man kan få volym utan att platta det, och idag var det första gången jag platta på E-V-I-G-H-E-T-E-R... Men njaa, inte helt platt but i dont care so.. ;P

Menmen, idag tänkte man köra lite wii men det gick åt helvete eftresom vi inte har nå doser -tydligen- (well yes jag vet, eller ja, jag misstänker att det heter dosor men nu skriver jag som ja säger ;P) Så ja, istället vart det biljard mot min Älskade bror, eller jaa ;P nej men jaja vi spela/körde iaf biljard och jag förlora väll med bara typ 1 boll elr vad man kan säga så bättre har man blivit iaf ;P

 

Så fin "kamera" som gör mig till en tomat xC Men jag börjar vänja mig vid blond, vet inte vad jag gillar/gillade bäst, blont elr rött :P

Anyway F1 het i pappas enorma tröja xD Känner mig som värsta mini när jag står brevid han, ändå är jag typ 170cm eller nå, var ett tag sen man kolla, Känner mig kort, är ja de? Well no idea, tror inte jag är Såå kort iaf, eller :P?

Nä nu bestämmer vi att jag är klång här, puss hej från mig och min grymt fina min ^-^

Av The Retard - 4 maj 2012 15:34

yes, undrade om ni har nå bra tips på vad jag ska blogga om, det kan vara allt mellan himmel, hur man kän tjäna pengar på bloggen till bästa hårfärg, alla idéer är välkommna, vet inte om jag kommer publisera kommentarerna men man kan ju alltid skriva vem som kom med idéen, Right?

Yeess ;P


 

Old Super random bild,redhead OwO Miss it D:

 

Miss it so fucking mutch, can't tell my mom, cuz, i want to live :c


Av The Retard - 3 maj 2012 18:56

Brist på liv? Absolut men mår lite sådär så jag är hellre 4ever alone än att "låtsas" vara social med någon..

Bara för att jag har gått och tänkt på den hela dagen så why not ;P ?

Jusst nu ligger man och lyssnar på de senaste typ :P (inkl. denhär^-^)



Av The Retard - 3 maj 2012 18:24

 

-HAPPY?


Sorry för dålig uppdatering btw men vara så lack =/

wellwell, blir väll mer blogg ikväll :P


Av The Retard - 3 maj 2012 17:47

Okej, bara för att jag har lite brist på liv  

   


Dages HISS:

Vet inte ricktigt vad jag ska hissa men vad sägs om Niki Minaj, hon har en udda stil och sjunger ju helt okej, hon har helt enkelt det som krävs;P Inte min favoritartist kanske men ingen har hört talas om honnom så care xP



Dagens DISS:

Belive it or not så dissar jag pankakor, bara för att jag tycker att det är äckligt att ha det dom mat, visst är det gott menndet blir bara för mycket, fett? vad vet jag, i så fall föredrar jag något mer "ordentligt"



Av The Retard - 1 maj 2012 15:02

skrev den på engelska för det känndes som att den skulle bli bättre så men annars är det bara att skicka in en kommentar så skriver jag den på svenska:)

 

Bye ^-^

Av The Retard - 1 maj 2012 11:24

Fan, är så jävla lack på mina föräldrar... Fuck em', blir serriöst riktigt jävla lack, men mm..


Läre väll försöka plugga den där j***a franskan åh men  har ingen lust =/


men ioguyf,tfxhrzfrtygujökölökjhgcfxzsduiopå

kjhaszcxvbvkjlöoäpö-


fan pallar inte skriva mer, är  så f1 irriterad..

  Dåligt humör = rolig bild..





Nej det är ingen hatblogg mot någon Andreas.
Mitt namn är lin, alltså Inte Andreas.
Här kan ni läsa om mitt liv, och ämna gärna kommentarer och frågor.
tack för att ni läser :*

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om söndagsmyset?
 Älskar det
 Bäst
 bra
 nja
 gillar det inte
 sämst
 hatar det
 vet inte
 "snygg design"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tyvärr finns ingen pågående tävling.

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

RSS

Black Moustache