Freaking Santa Claus.

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av The Retard - 14 maj 2012 20:29

yes, kanske får detta mig åh må bättre så länge det funkar, annars vet jag inte;O =/ 

Same old shit antar jag..

Av The Retard - 14 maj 2012 18:48

Fuck it, min räddare kommer inte den här gången ellerhur? 


Jag vet ju hur det här funkar, ändraändraändra, tappabort sig, hitta nå nytt låter det sista läka, önskar bara att det var som mina vänner säger.


Snart kommer jag sitta i min fotölj like; Hello little tear, i thought i said that i didn't want to see you again, i guess you brought your friends, am i right?


Fuck it, spela roll, men vill inte va såhär på torsdag men isåfall behöver jag en liiten feber elr nå så jag slipper skolan men somom de kmr hända..


Känner mig värsta sepe depp:


Blä för mig, men jaja, lets go..

Av The Retard - 14 maj 2012 17:54

palllar  inte rita, har inge att rita + när jag försökte rita nå random vart de lika fint som en frusen apröv, ingenting värkar funka för mig, plus att jag är tbx till domhär jobbiga äckelkännslorna som omger mig. 

Hate that im  back to this, går egenom samma sak igen bara andra personer runt om förfan, ja, och den här gången tror jag att rädningen är evigheter bort, hate this, its like my body wants me to suffer,men ja, felstavat, I DONT FUCKING CARE"!  "jo de göru visst, annars skulle du nt kommentera deeeee*extradryg*" -.- men ja,  det är antagligen den här gamla jävla spelistan som tar mig tbx till de och förvärrar nuläget, snart kommer jag väll kunna gråta igen, fan, so freaking fag,  sorry men bara tkr de, fenggifvnifnktr, massa pågång, inte konstigt att man längtar till västerås... -.- 

U know what it means^


sry för efterblivet inlägg.. 

Av The Retard - 14 maj 2012 16:42

trött efter skolan, oh shit, innan sista lektionen, tur att det inte var fler där, jag var helt jävla borta, shit, don't realy know why men fick 3 kr av en kille lite random men, aa.. 



Jag ska vara ärlig, jag LÄNGTAR till västerås, why? Cuz kilafors suger åsnekuk, men jag är kluven eftersom jag inte gillar att va på "större ställen" ibland, dessu längre tid de går dessu mer börjar jag tveka när man ska till storstäder, men man är ju lixom därifrån ;O? men jaja, den här grejen med att ha dörren låst även om man är hemma, här händer det hela tiden att folk sticker till jobbet utan låst dörr, alltid någon som glömmer och är man hemma har man den helt klart olåst ;O


Men ja, nu tänkte jag sätta mig åh rita lite kan visa upp den lite då åh då på vägen, only cuz im a retard, untill later or what ever xP

Glöm inte kolla in zerg rush på google om ni nt gjort de än;)  





Nej det är ingen hatblogg mot någon Andreas.
Mitt namn är lin, alltså Inte Andreas.
Här kan ni läsa om mitt liv, och ämna gärna kommentarer och frågor.
tack för att ni läser :*

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om söndagsmyset?
 Älskar det
 Bäst
 bra
 nja
 gillar det inte
 sämst
 hatar det
 vet inte
 "snygg design"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tyvärr finns ingen pågående tävling.

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

RSS

Black Moustache