Freaking Santa Claus.

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av The Retard - 19 maj 2012 23:36

Eftersom datanördarna jakob och hampus delar rum med mig, elr jag delar rum med dom elr nå, så är det dataklickande madrassljud och någon jävel som kommenterar minecraft på youtube. Inte presis mitt favoritställe kke. 

MEN

Filip åh dom drog ut med båten och sov över nån stans så jag kan ta filips rum för mig själv ;DD  


Bara för att dessa foreveralone pojkar är så trök.


Tror faktiskt jag ska sova nu, 12 tiden .____. Känns för tidigt men jag är fan jävligt trött ._. 


Wellwell om jag ska hinna göra dedär andra grejerna (t.ex. flytta madrassan) äre lika bra att dra nu, so,

bye!

*Bildbrist._.*  

Av The Retard - 19 maj 2012 21:08

yes, filmkväl med hampus åh jakob;D

"The change up"

Men just nu är disney på LoL XDD

Jaja, får väll ta tag i det här, Bye ;P

Av The Retard - 19 maj 2012 17:56

Oui, nu är vi här igen. 


Vi tänkte spela kort men tror deras mamma just åkte iväg med alla kortlekarna .___. 

jakob mobbar en katt åh ._____. 


This pepole._. 


Well, nu äre dataförbud, bye xDD

Av The Retard - 19 maj 2012 13:38

Vi har inte hunnit iväg med båten ennu vilket är skummt för att vi skull va där vid 12 tror jag xD 

Vi skulle iaf vara där ett tag och sen skulle vi äta lunch osv...



Jaja, värkar som vi är på gång att åka nu, ska väll stänga ner här då,


Bye ;D

Av The Retard - 19 maj 2012 10:28

Mehehehe vad trevligt att man säger godmorgon x))

Random


Men ja idag har jag mina älskade hörlurar så jag startade upp lite med att lyssna på http://www.youtube.com/watch?v=IGtMbQ2BKno&feature=youtu.be 

Jag är helt serriös, hon är pro^-^ 


Well, idag blir det till att dra ut med österlunds i deras båt... Tror jag x)?


Happ, känner mig extremt tråkig och ointeresann, typ som mina franska lektioner. 

Jaja, what can I say? 

Igår var de As mkt unika besökare när de gäller denna blogg (30st), sen vare väll 85 sidvisningar, jag kke inte har den största bloggen, men spela roll xP


Anyway, lördag idag, imorn blire tbx till skithålan... Men där har man ju fler folk att vara med ;) Men ja, sen på söndag blire Bio med Horis :D Dark shaddows xD Min kompis sa att den var läsgig O.o tja, det får jag väll svar på imorn' 


Bye;D

Ser ut som en marsmallow, STTOOOOOOR Mage ;'C  





Nej det är ingen hatblogg mot någon Andreas.
Mitt namn är lin, alltså Inte Andreas.
Här kan ni läsa om mitt liv, och ämna gärna kommentarer och frågor.
tack för att ni läser :*

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om söndagsmyset?
 Älskar det
 Bäst
 bra
 nja
 gillar det inte
 sämst
 hatar det
 vet inte
 "snygg design"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tyvärr finns ingen pågående tävling.

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

RSS

Black Moustache