Freaking Santa Claus.

Alla inlägg under maj 2012

Av The Retard - 14 maj 2012 17:54

palllar  inte rita, har inge att rita + när jag försökte rita nå random vart de lika fint som en frusen apröv, ingenting värkar funka för mig, plus att jag är tbx till domhär jobbiga äckelkännslorna som omger mig. 

Hate that im  back to this, går egenom samma sak igen bara andra personer runt om förfan, ja, och den här gången tror jag att rädningen är evigheter bort, hate this, its like my body wants me to suffer,men ja, felstavat, I DONT FUCKING CARE"!  "jo de göru visst, annars skulle du nt kommentera deeeee*extradryg*" -.- men ja,  det är antagligen den här gamla jävla spelistan som tar mig tbx till de och förvärrar nuläget, snart kommer jag väll kunna gråta igen, fan, so freaking fag,  sorry men bara tkr de, fenggifvnifnktr, massa pågång, inte konstigt att man längtar till västerås... -.- 

U know what it means^


sry för efterblivet inlägg.. 

Av The Retard - 14 maj 2012 16:42

trött efter skolan, oh shit, innan sista lektionen, tur att det inte var fler där, jag var helt jävla borta, shit, don't realy know why men fick 3 kr av en kille lite random men, aa.. 



Jag ska vara ärlig, jag LÄNGTAR till västerås, why? Cuz kilafors suger åsnekuk, men jag är kluven eftersom jag inte gillar att va på "större ställen" ibland, dessu längre tid de går dessu mer börjar jag tveka när man ska till storstäder, men man är ju lixom därifrån ;O? men jaja, den här grejen med att ha dörren låst även om man är hemma, här händer det hela tiden att folk sticker till jobbet utan låst dörr, alltid någon som glömmer och är man hemma har man den helt klart olåst ;O


Men ja, nu tänkte jag sätta mig åh rita lite kan visa upp den lite då åh då på vägen, only cuz im a retard, untill later or what ever xP

Glöm inte kolla in zerg rush på google om ni nt gjort de än;)  

Av The Retard - 13 maj 2012 21:04

Well, först var jag sjuk sen drog jag till mormor i västerås, och ni som förljt mig ett tag minns kanske vad jag skrev sist jag var där;)?

Well först var vi hos mormor fredag-söndag, sen skulle vi förbi mamma åh pappas kompisar i västerås åh hämta en hylla men det vart inte särkillt kort stop utan mera ett stopp på 3 timmar, så vi åt mat där, åt något supersött sak från italien, ush, (de har en utbytesstudent där från italien) sen fick jag ett par awesome RÖDA jeans från de, in love, wanted a pair of thouse since feb  or someting like that;)  (Mm jag vet, stavar like a boss) men de är faktiskt jävligt awesome, pappan är typ egenföretagare oxå så de är ett ganska stort hus åh;P men spela roll, don't care about money realy, dut probleby only cuz I dont have em' xCC

Men jag måste säga att Filip(storebroshan) har varit lite, well, alla har vi blivit slagna av honom, han är hårdhänt men annars är han helt ok antar jag, var längesen jag träffa han, men enligt föräldrarna är han, italjenaren o lillebroshan världens datanördar ^-^ -min framtid U know- men när vi var där var filip åh italjenaren på nån vattenpolo i sthlm så träffa inte de då

MEN...

Torsdag-söndag ska vi upp till västerås igen för att umgås med den familjen åh massa like that tror vi snacka om att åka båt åh dra tilll köpcentrum, A-W-E-S-O-M-E!


 Sen är jag lite lagom efter o upptäckte IDAG zerg rush,, och jag föreslår att ni som inte testat de golar det typ... NU ;D

 

Google 

Av The Retard - 10 maj 2012 17:14

mm men är sjuk så jag pallar verkligen inte just nu =//



But just so you know im awesome anyway!


▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 
^DAMN THIS COMMENT IS FANCY!^ 

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

{No life}

Av The Retard - 9 maj 2012 17:41

Tänkte "diskutera" (snarare ta upp) lite grejer i olika inlägg..


Otursdag idag annars, vart bla utelåst och en sak som gjorde mig f1 nere och massa mer :C


Ska försöka få tbx mina låtar ni iaf men, later;D


 

Yees, när jag inte har nå liv leker jag lite med wikipedia, så bloggen var länkad ett tag då, tror de tagit bort de nu D;


Hm?

Av The Retard - 8 maj 2012 18:31

Random när man får ett sms av en kompis: Du vet att du är på tv?


Tydligen hade nyheterna (regonala) filmat mig, själv hade man ingen aning, och *host*vad fin*host* man var...


köpte en ny jeansjacka elr vad man säger, bild kommer sen ;P

Av The Retard - 8 maj 2012 10:55

Yes, ledig Like A Boss:3


så jusst nu är jag med elin bye:3

 

Av The Retard - 6 maj 2012 14:31

Nu är det så att jag måste lära mig den texten, mokey, var längesen jag lärde mig en YFM låt sist så ;)





We`re about to get WHITE BOY WASTED
Your Favorite Martian and Dumbfoundead
Getting crunk up in here!
We`re about to get
WHITE BOY WASTED

We stumble to the house party already buzzed
We get retarded when we start drinking Bacardi because
Getting wasted in the basement is our only obligation
Plus we don`t know the meaning of the word moderation

I`m, I`m crude when I talk
Shirt off, fist fighting every dude on the block
And then I`m hugging you
Like I ain`t gonna see you again
Like dude I freaking love you man!
Imma drunk dial my ex-girlfriend
But first I have to pass out and yack
In the downstairs bathroom
So raise your red cups up and make noise
Cause we drink like
Upper middle class teenage boys.

Oh it`s the weekend
And you know what that means
Oh it means it`s time to party
It`s time to party

White boy, White, White boy wasted x 6

White boy wasted

Yo, last night I partied up at a frat house
It was full of college kids
Singing along to Smash Mouth
Half of them passed out
A fat dude with his ass out
Looking like John Belushi
In the movie Animal House
All of a sudden somebody yelled out,
Keg stand
Tow jocks with tube socks and sweatbands
They pointed at me
And carried me by my legs man
I had to do it
It probably wasn`t the best plan
Next thing you know
It`s a beer pong and takin Jager shots
Now I`m in the corner and
Throwing up morning tater tots
Pissin on police cars
Yelling out I hate the cops
White boy with dreadlocks
Now give me major props

Oh it`s the weekend
And you know what that means
Oh it means it`s time to party
It`s time to party

White boy, White, White boy wasted x 8

Oh it`s the weekend
And you know what that means
Oh it means it`s time to party
party

All I want to do
All I want to do is just get
White boy wasted

Oh it`s the weekend
And you know what that means
Oh it means it`s time to party
It`s time to party

White boy, White, White boy wasted x 8



Well, kanske borde jag lära mig franska åh D:





Nej det är ingen hatblogg mot någon Andreas.
Mitt namn är lin, alltså Inte Andreas.
Här kan ni läsa om mitt liv, och ämna gärna kommentarer och frågor.
tack för att ni läser :*

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om söndagsmyset?
 Älskar det
 Bäst
 bra
 nja
 gillar det inte
 sämst
 hatar det
 vet inte
 "snygg design"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tyvärr finns ingen pågående tävling.

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

RSS

Black Moustache