Freaking Santa Claus.

Alla inlägg under maj 2012

Av The Retard - 17 maj 2012 21:51

Yes!

Bra jobbat;D

Av The Retard - 17 maj 2012 21:40

Yes sir, har inget att göra heller XC jag känner mig så jävla duktig, men ja...


I didn't mean to hurt you,

I didn't know who I were,

I didn't know what I were doing,

All I wanted was your love,

but I didn't see that I alredy had it.

Now I don't have a thing,

still want some love,

but it's clear that I need to move on,

Looking for love...


 

Av The Retard - 17 maj 2012 12:48

yees snart drar familjen till västerås, så pass snart att jag inte hinner skriva mer xC

Håret är klart iaf;D'

Bye  

SEX

Av The Retard - 16 maj 2012 17:45

Nu när jag har er uppmärksamhet: 

Tjo, zup? 


Nä men sitter har h lyssnar på YFM, känner att jag behöver lite låttips, Förslag?


känner mig ite lagom awesome^-^


Bildbrist











 


"Det var en gång en stor stor sten och det var du. Slut"

"Sen kom en vulkan och kissade obetalt på alla skattebetalare och det var slutet på en annan historia men den får du höra imorn"
 
//Rasmus(storebror)


Av The Retard - 16 maj 2012 15:55

Zup? 

Sitter här med horis åh lyssnar på musik^_^ 

Awesome? 

-Hell ya!

Min syster ju ;O


Men tror ni jag längtar tills imorgon eller?

Men har inte bästämmt en hur jag ska fixa håret D:


Ja sen ska man till västerås åh, kan väll bli awesome, mina kompisar värkar typ liiite avís, typ; Men dom är ju snygga OwO 

Im like: Okeeey?

well nu ska jag låna ut datan :/ Bye;D

En suddig bild =//

En ful liten bild på min jeansjacka/hoodie, if U remember ;D      

Av The Retard - 15 maj 2012 19:04

Hehe en av mina lärare är F1 lack på att jag aldrig tar med böckerna xP men hallå, om jag får mass läxor åh skit på måndag så jag måste ta hem böckerna äre väll klart att jag inte har med de på tisdag? Inte? okej, jag kanske saknar liiiite ansvar men C-A-R-E Vafan jag är inte någon vuxen person som tar böckerna fram åh tbx, om jag har de hemma är det större chans att jag tränar, kanske inte gör de, men det finns inte en chans att jag gört om jag inte har bökerna? 

Sen kommer hon såhär till än; Tja man ser ju iaf att du tränat på dehär.. 
Im like Dude no! Jag träna inte? Troru ja är såå trög ;O? men sa inget för då hade hon väll tyckt att ja va mer oansvarig..

Anyway fick ja massa läxa för att ja hade glömt boken -.- 


Men på måndag blire till att färga/slinga, vet bara inte hur ;O tror jag kör på bara rosa denna gång, vet nt ;OO




Fan, jag läntar till västerås åh ledigheten ju D: 

Där kommer de antagligen va mer åh göra åh, om inte killarna nördar data som vanligt, kke skulle man fortsätta me den där boken man jobbar på? 



Jaja, kke ska börja med alla dessa läxor -.- 

Av The Retard - 14 maj 2012 20:29

yes, kanske får detta mig åh må bättre så länge det funkar, annars vet jag inte;O =/ 

Same old shit antar jag..

Av The Retard - 14 maj 2012 18:48

Fuck it, min räddare kommer inte den här gången ellerhur? 


Jag vet ju hur det här funkar, ändraändraändra, tappabort sig, hitta nå nytt låter det sista läka, önskar bara att det var som mina vänner säger.


Snart kommer jag sitta i min fotölj like; Hello little tear, i thought i said that i didn't want to see you again, i guess you brought your friends, am i right?


Fuck it, spela roll, men vill inte va såhär på torsdag men isåfall behöver jag en liiten feber elr nå så jag slipper skolan men somom de kmr hända..


Känner mig värsta sepe depp:


Blä för mig, men jaja, lets go..





Nej det är ingen hatblogg mot någon Andreas.
Mitt namn är lin, alltså Inte Andreas.
Här kan ni läsa om mitt liv, och ämna gärna kommentarer och frågor.
tack för att ni läser :*

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om söndagsmyset?
 Älskar det
 Bäst
 bra
 nja
 gillar det inte
 sämst
 hatar det
 vet inte
 "snygg design"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tyvärr finns ingen pågående tävling.

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

RSS

Black Moustache