Freaking Santa Claus.

Alla inlägg under maj 2012

Av The Retard - 22 maj 2012 17:54

Kände för det random idag så why not


  • Bloggen heter inteAndreas inte för att jag inte gillar någon random som heter andreas, bara att det är vad jag heter ellerhur? Kände att några missupfattat hela grejen.
  • Jag Ä-L-S-K-A-R gammal musik, altrå inte 80tal men det som för ungdmmar är gammalt, typ Lollipop av mika, folk tkr jag lyssnar på random shit men vene, just like it O.o
  • Jag vetinte men jag Ä-L-S-K-A-R skor ._. Alltså inte typ prada elr son skit men typ Converse One Star/starplayer eller adidas ^-^ just nu har jag ett par Converse one star, Ett par Converse Star Player, Ett par falska "Converse Chuck Taylor"(de vanliga conversen som många nog skulle säga, de mest kända)Och ett par DC, hälften är dock ärvda D: Men skitsamma, bara ett ett par är förstor åh ett par är för små, typ xD  Hade ett par rosa DC men efter att haft de höst vinte vår i 2 år gick de sönder D:
     
    Mina one star(bild tagen av mig) DC Shoes och fake chuck taylor (bild från google) ^_^ (Bild på starplayerna saknas, kommer väll sen elr nå ^-^
  • Mina DC använder jag oftast året om, MEN INTE på sommarn då de är för varma Dx 
  • Jag fattar inte poängen med att säga No homo åh sen rappa riktiga jävla homo grejer O.o LoL rappare asså 
  • Jag gillar färg x) 
  • Jag pallar inte skriva mer för tillfället  X)   
Av The Retard - 21 maj 2012 18:52

Happ dags för de igen redan imorgon ._. 

Jag och Horis bestämmde oss för att träna at my place, men först måste jag hitta min bok, ärligt, hittar jag den inte kommer min lärare S-T-R-Y-P-A mig, hon säger att jag inte gör nå för jag inte har boken, *suck* Ge upp med alla dessa skit läxor då -__- 


jusst nu äre piss åh, men jag berättar sen, bye.

 

Hehe fin bild på mig åh frugan..

Av The Retard - 20 maj 2012 21:50

Yes, hemma från västerås åh hemma från bion..


Helt ärligt är jag jävligt trött .____. 

Well bye..

Av The Retard - 20 maj 2012 09:44

Mehehehehe Idag var jag först av alla, serriöst FÖRST AV ALLA att gå upp, awesome, och en smula tråkigt x)


Idag planeras iaf bio med matilda ^-^

Men först har vi ju evighetsresan hem D: 



Jaja, don't worry be happy xP 



Idag V-Ä-G-R-A-R mitt hår göra som jag vill D: 

Det går helt serriöst inte xC 


Wellwell, nu ska jag nog ta lite frukost elr nå, Bye ;P


Av The Retard - 19 maj 2012 23:36

Eftersom datanördarna jakob och hampus delar rum med mig, elr jag delar rum med dom elr nå, så är det dataklickande madrassljud och någon jävel som kommenterar minecraft på youtube. Inte presis mitt favoritställe kke. 

MEN

Filip åh dom drog ut med båten och sov över nån stans så jag kan ta filips rum för mig själv ;DD  


Bara för att dessa foreveralone pojkar är så trök.


Tror faktiskt jag ska sova nu, 12 tiden .____. Känns för tidigt men jag är fan jävligt trött ._. 


Wellwell om jag ska hinna göra dedär andra grejerna (t.ex. flytta madrassan) äre lika bra att dra nu, so,

bye!

*Bildbrist._.*  

Av The Retard - 19 maj 2012 21:08

yes, filmkväl med hampus åh jakob;D

"The change up"

Men just nu är disney på LoL XDD

Jaja, får väll ta tag i det här, Bye ;P

Av The Retard - 19 maj 2012 17:56

Oui, nu är vi här igen. 


Vi tänkte spela kort men tror deras mamma just åkte iväg med alla kortlekarna .___. 

jakob mobbar en katt åh ._____. 


This pepole._. 


Well, nu äre dataförbud, bye xDD

Av The Retard - 19 maj 2012 13:38

Vi har inte hunnit iväg med båten ennu vilket är skummt för att vi skull va där vid 12 tror jag xD 

Vi skulle iaf vara där ett tag och sen skulle vi äta lunch osv...



Jaja, värkar som vi är på gång att åka nu, ska väll stänga ner här då,


Bye ;D





Nej det är ingen hatblogg mot någon Andreas.
Mitt namn är lin, alltså Inte Andreas.
Här kan ni läsa om mitt liv, och ämna gärna kommentarer och frågor.
tack för att ni läser :*

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om söndagsmyset?
 Älskar det
 Bäst
 bra
 nja
 gillar det inte
 sämst
 hatar det
 vet inte
 "snygg design"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tyvärr finns ingen pågående tävling.

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

RSS

Black Moustache