Freaking Santa Claus.

Alla inlägg den 22 april 2012

Av The Retard - 22 april 2012 20:43

FUCK iT. Hade gjort ett F1 långt blogginlägg sen hacka datan fast så jag fick starta om D:


Men får väll skriva de igen D:

Sitter fast i blont hår, why? Jo för att mitt hår är så torrt så jag får inte färga det för mina päron (yees jag sa nyss päron, hate me) åh juste, inte platta heller, och om jag har otur gäller det här till ungefär en vecka innan skolavslutningen ( ca 2 fucking månader D: )

So sad :(


Sen har jag ju varit med Bla amanda i helgen och vi har varit ute i gäst stugan där vi haft fullt upp så  jag har inte kunnat blogga heller D: Men nu är jag tillbaka inne så ;)

DOCK eftersom vi varit ute där så länge har vi hunnit med lite skräck så jag har gjort er en topp 3 skräck (nummer 3 är inte ricktigt en skräck men ;P )


3. Sucker Punch


2. Death tunnel


Och 1:an är... :D



Insidious:DD

kanske inte de läskigaste klippen, vad vet jag men det räcker för mig iaf ;)

 

me now

 

Mina älsklingar :3





Nej det är ingen hatblogg mot någon Andreas.
Mitt namn är lin, alltså Inte Andreas.
Här kan ni läsa om mitt liv, och ämna gärna kommentarer och frågor.
tack för att ni läser :*

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om söndagsmyset?
 Älskar det
 Bäst
 bra
 nja
 gillar det inte
 sämst
 hatar det
 vet inte
 "snygg design"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tyvärr finns ingen pågående tävling.

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

RSS

Black Moustache