Freaking Santa Claus.

Alla inlägg den 14 april 2012

Av The Retard - 14 april 2012 18:05

Wel, det är, blir, var, or something, en seg dag idag men jag måste säga, jag gilllar de ensammma sega dagarna, och därför ser jag till att det blir så, tror jag iaf O.o

Also, jag har (dock typ i torsdags) hittat några nice plagg på olika hemsidor, blir till att köpa helfen från utlandet, men jag visar inget, ÄN, vi får se, kommer nog inte köpa skiten på ett tag heller, men färga håret vill jag typ, pronto! (just cuz pronto låter awesome^-^)

Well, åter till att vara ett ego och åter till att försöka duga åt sig själv, uppenbarligen kmr de ta ett tag men imorgon ska de faan bli bio, Punkt.

 

Tagen för ett par minuter sen .. :) ..

Av The Retard - 14 april 2012 12:54

Jag ville bara ta upp det här med bloggare, först tänkte jag snacka om de bloggare som faktiskt säger att det ska ta livet av sig för uppmärksamhet och fler läsare, ni som håller er uppdaterade i "bloggvärlden" vet säkert vad jag pratar om, och helt ärligt jag hatar när folk gör sånthär, de förtjänar inte uppmärksamheten och det är helt enkelt riktigt lågt, fuckt up. 

Sen är det ju så att de sörsta bloggarna är bitchiga, det är det som tar de till toppen, "blablabla ni älskar mig<3" (bara något som är vanligt i dessa bloggar om ni frågar mig) det är inte ofta man ser en "snäll" bloggare som är riktigt stor, sen har det ju oxå med utseendet att göra, för det måste vara någon "snygg" så man ka se upp till den. men det är ju så det funkar, samma sak gäller popularitet i skolan, bara säger det ;)








 

 

 

Håller ni med ellr tycker ni motsatsen? Kommentera :)





Nej det är ingen hatblogg mot någon Andreas.
Mitt namn är lin, alltså Inte Andreas.
Här kan ni läsa om mitt liv, och ämna gärna kommentarer och frågor.
tack för att ni läser :*

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om söndagsmyset?
 Älskar det
 Bäst
 bra
 nja
 gillar det inte
 sämst
 hatar det
 vet inte
 "snygg design"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tyvärr finns ingen pågående tävling.

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

RSS

Black Moustache