Freaking Santa Claus.

Alla inlägg den 9 april 2012

Av The Retard - 9 april 2012 19:19

Helt ärligt, om man är på dåligt humör är det bästa man kan göra att skjuta c:


En video där jag skjuter, tjocka till sig mkt under påsken AB. mm jag vet, de ser typ sepe ut vid mina ben...

 

kulorna:P

 

broshans luftgevär

 

Och mitt fina resultat ;P Men faktiskt, det drog åt höger + att kikarsiktet är trasigt, o så mkt skuter jag inte, men ändå, de gick ganska bra, missa bara 2 kulor;P


Well, bye:P

Av The Retard - 9 april 2012 16:46

FYFAN.

Nu minns jag varför jag försökte göra mig av med de jävla cp tårarna. Det var inte bara att det var så jävla efterblivet att gråta. Det var dedär fucking eckelkänslorna. de som liknar min vanliga smärta men 100 gr starkare, kännslan av att jag inte klarar en dag till, kännslan av att det inte ens är värt att torka bort tårarna eftersom de snart är tbx. den oändliga huvudvärken. illamåendet.

Och jag som trodde att allt var i sin jävla sepe balans i att må skit om de nu finns en sån, inte för mkt, inte förlite.

Varför kom skiten tbx? jag som trodde det var över..

jävlahorcpkukfittahelveteidotskitkjfåoqeflkjeflkqg
jgtfvrkgt


sen den här jävla skiten. bro, jag tvekar, kan du inte bevisa för mig atjag har fel om all den där skiten att du är "rätt för mig" att du inte kommer göra som alla andra falska jävlar.


hm. när man var liten trodde man att det skulle komma någon och rädda en när man var i skiten, vartfan är den snubben nu då?



och nej, jag vet att du menar väl men ett simpelt; hur mår du, elr; finns, hjälper inte 1. jag kommer antagligen ljuga, 2. jag vet att du finns, jag vet bara inte om du kan hjälpa mig, o jag tänker fan inte satsa igen, det finns för mkt att förlora..


FUCK IT.





Nej det är ingen hatblogg mot någon Andreas.
Mitt namn är lin, alltså Inte Andreas.
Här kan ni läsa om mitt liv, och ämna gärna kommentarer och frågor.
tack för att ni läser :*

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om söndagsmyset?
 Älskar det
 Bäst
 bra
 nja
 gillar det inte
 sämst
 hatar det
 vet inte
 "snygg design"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tyvärr finns ingen pågående tävling.

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

RSS

Black Moustache