Freaking Santa Claus.

Alla inlägg under oktober 2012

Av The Retard - 19 oktober 2012 17:32

Och jag planerar att kvällen ska bli ännu bättre;)
Nu sitter jag och kollar på degrassi sen blir de tacos och sen avslutar jag dagen med Elna, vet inte vem vi sover hos men ändå ;*

Så igår fyllde jag år och de blev en skitbra dag;D
Av mamma oc pappa fick jag högtalare som är epic och så fick jag skivor så jag kan bränna över musik och filmer på de
Av Elna fick jag en plånbok, en nagellacks pensel och ett mobil fodral (och en rået bakelse som såg ut som en älg)
Av Elin fick jag en appertiff mössa och skosnören
Sen köpte Simone och Elin en tårta, eftersom den var fryst och skulle stå i rumstempratur i 4h och vi hade typ 40 min lunch så vi fick gå och micra den, halvt lyckat.. Eftersom vi inte orkade allt så lämnade vi den på ett bord i skolan och typ 5 mi senare var den borta, systemet funkar ännu ;)

Aja här kommer lite bilder från de senaste dagarna

Av The Retard - 16 oktober 2012 19:14

Så det är tisdag och pappa jobbar sent, Kke är det bra att det är en mindre hemma att börja bråka med jusst nu?
På torsdag är det min födelsedag och jag vet inte om jag längtar, vilket är lite skummt, eller?

Av The Retard - 11 oktober 2012 22:15

Funderar på att ta en GRÖN skjorta och typ ett par mörkblå chinoaktiga byxor till, de ska fan bli awesome, dock lite synd att Elin inte följer med hem till Elna sen:/

Och ennu en "snygg" bild på mig bara för att jag vet att ni älskar dom ;)

Av The Retard - 11 oktober 2012 18:36

 


Ska få ärva en tröja av bror, äänntliiggenn lite "nya" kläder, fuck denna ekonomi kris, butgetmat smakar skit, want new stuff...


Sen har man tappat bort busskortet, kmr inte ha råd med de föräns nästa månad.


1 vecka kvar till fördelsedag.

Av The Retard - 10 oktober 2012 16:44

Igår gick min bloggsgtatestik ner med typ 40, drygt, drygt indeed. 

Men nu ska jag få upp den igen, alla har ju dåliga dagar, right? 

 





Nej det är ingen hatblogg mot någon Andreas.
Mitt namn är lin, alltså Inte Andreas.
Här kan ni läsa om mitt liv, och ämna gärna kommentarer och frågor.
tack för att ni läser :*

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om söndagsmyset?
 Älskar det
 Bäst
 bra
 nja
 gillar det inte
 sämst
 hatar det
 vet inte
 "snygg design"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tyvärr finns ingen pågående tävling.

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

RSS

Black Moustache