Freaking Santa Claus.

Alla inlägg under oktober 2012

Av The Retard - 22 oktober 2012 09:57

Av The Retard - 22 oktober 2012 07:41

Jag är så jävla trött meen jag försov mig inte iaf;)
Hursomhelst fattar jag inte hur folk kan kliva upp vid halv 6 speciellt alla 11 åringar typ, när jag var elva gick jag inte upp tidigt bara för att platta håret?

Aja, jag har inte hur lång tid somhelst på mig, vi hörs

Av The Retard - 21 oktober 2012 21:16

Ville bara tacka er .

Eftersom jag sluta blogga för ett tag så föll såklart följarna ner till 0 men nu har jag nästan tagit igen det och idag var vi istort sätt halvvägs till att slå de gamla sidvisnings rekordet ;)

 

Av The Retard - 21 oktober 2012 15:49

Funderar på att flytta bloggen, men jag vet inte om jag orkar fixa den isf, men nu ska jag ta åh fixa headern, sen ska jag läsa en artickel om nääks album 'Mannen utan mask' släpptes 29 september i think.. Sen Ska jag fan ta och duscha och efter de ska jag mysa framför awkward. Chill helg. Jag tyckte jag lagt upp en jävla massa klipp under i söndagsmys men de verkar som de inte är så många eftersom de gick ganska snabbt attkolla egenom de, fast de ke är för att jag skippa massa.

Aja,

 



vi hörs pussgurkor

Av The Retard - 21 oktober 2012 13:51

Så det är söndag och det är oftast denhär "dagen efter" allt kul och man är knappast pigg men imorgon är det måndag och man kan inte ligga hemma som en jävla luffare då.

Så nu ska vi laadda energin och humöret inför måndag, Och för att man ska kunna göra detta behöverman en mys dag med film och musik och då tänkte jag att jag kunde bjuda på detta ;)

(Många klipp kke är gamla men det är bara för att jag älskar gammalt så aa :* )


Vill ni se mer av någon får ni stalka upp dens kanal och följa den för jag har inte tid att länka tusen klipp.


DEWIDE KLAGAR


PEWDIEPIE (känner att de är nödvändigt)

DUNDERHUMOR



Aja, tills nästa gång

Av The Retard - 21 oktober 2012 13:39

En stor jävla del av lördag-söndag vart övertaget av skitsnack.. 

Två av mina polare har hamnat i bråk och jag tänker vara neutral. 

Jag tänker inte gå in på detaljer om bråket men En av de sitter HELA JÄVLA TIDEN och snackar skit om den andra och säger att hon är omogen. 

Hon fattar inte att jag fortf bryr mig om den andra åh? Så vi är polare, är de konstigt elr? typiskt tjejjer att tvinga än att välja sida.. 

Så fort någon på t.ex tv gör nå egoistiskt elr liknande så säger hon " TYYPPPIISSSKKKTT HEEENNNE!" Och sen sitter du åh är förvånad över att jag inte skrattar? 


Okej jag fattar att vi är tjejer oh har hormoner osv, men man måste kunna leva i ett samhälle utan att bete sig som en jävla horunge..


Nej jag låter inte så fucking neutral men de kke bror på att allt du gör är att snackar skit? 

Förihelvete tjejer..







Om en liten stund så kommer mitt nya projekt ut på bloggen, Missa inte det! 

(Något för att ni ska vara utvilade till måndag)

PROJEKTET UPPE

 


Av The Retard - 21 oktober 2012 12:04

Så jag tänkte att jag skulle slänga iväg ett inlägg.
eftersom det är min blogg osv då kan jag lika gärna vara ärlig, det har knappast varit den bästa kvällen kke..
Aja, jag ska förklara lite mer sen. Hörs

Av The Retard - 20 oktober 2012 17:28

Nu drar jag iväg till skogen för att träffa simone matilda och elin, gtg





Nej det är ingen hatblogg mot någon Andreas.
Mitt namn är lin, alltså Inte Andreas.
Här kan ni läsa om mitt liv, och ämna gärna kommentarer och frågor.
tack för att ni läser :*

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om söndagsmyset?
 Älskar det
 Bäst
 bra
 nja
 gillar det inte
 sämst
 hatar det
 vet inte
 "snygg design"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tyvärr finns ingen pågående tävling.

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

RSS

Black Moustache