Freaking Santa Claus.

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av The Retard - 8 oktober 2012 19:41

Haha, jag får inte ihop min kärlek. Jag är kar i någon som är ett fucking perfekt par med en annan, men sen dumpade han henne (igeeen -__-) och jag bara känner att han är en fucking idiot för de MEN sammtidigt är jag fucking happy. Y I NO MAKE SENSE?

 

Av The Retard - 8 oktober 2012 17:59

Eftersom min andra spellista som jag HADE längstupp var ca 14timmar lång och helt orensad så tänkte jag göra en myket kortare och mer exklusivare lista som nu finns högst upp till vänster i bloggen. Och här har ni den förövrigt

Dessa listor är enkla för er som använder spotify, allt ni behöver göra är att trycka på playknappen, ni som inte har spotify, jaa, ni borde testa, för det första  är de enkelt att använda osv, och för det andra är det lätt att skaffa, ni gör såhär:

  1. Gå in på spotify.com
  2. tryck på laddaner spotify elr vad de står
  3. logga inn via fb ELLER skapa ett nytt kontoö.

Om ni är oroliga för att musiken ni lyssnar på ska komma upp på er fb så är det bara att gå in i private session ;)

 

Enjoy:)
 






Nej det är ingen hatblogg mot någon Andreas.
Mitt namn är lin, alltså Inte Andreas.
Här kan ni läsa om mitt liv, och ämna gärna kommentarer och frågor.
tack för att ni läser :*

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om söndagsmyset?
 Älskar det
 Bäst
 bra
 nja
 gillar det inte
 sämst
 hatar det
 vet inte
 "snygg design"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tyvärr finns ingen pågående tävling.

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

RSS

Black Moustache