Freaking Santa Claus.

Alla inlägg under juli 2013

Av The Retard - 5 juli 2013 14:47

Jag har ett runt blåmärke på käken, undra vart de kom ifrån.. Jag nämner inga namn.. Elna, ja alltså jg menade, jag nämner inga efternamn.  


nej, blå matchar min hudton PERFEKT ;*


Av The Retard - 5 juli 2013 13:19





   

FÖRE

EFTER

     

Av The Retard - 5 juli 2013 12:24

okej, jag har ny muspekare, men nu ska jag fixa

  • header
  • bakrund
  • menyavdelningar

Så, det är bara att köra igång...



Såhär ser det ut nu (innan)

 

Av The Retard - 5 juli 2013 12:09

Odkdjsjusicodkkdöal oxlalsjixlx

jag har fått gjort om ett inlägg flera gånger för att BLOGGPLATSEN radera de, inte coolt..

Jag orkar seriöst inte skriva om allt igen, puss hej

Av The Retard - 5 juli 2013 10:56

Pfft detta är inte en godkännd tid att vakna, iaf inte på sommarlov

Är det fredag idag?
De borde de vara va?

När vaknar ni på sommar lovet?
När går ni och lägger er?

Vad är era planer för sommarlovet?
Själv funderar jag på att försöka ta mig till Västerås så jag slipper Denhär tråkiga lilla hålan????

Plus att jag är från v-ås så jag kan väll skylla på de??
Hahaha såg ni min heta gangster förkortning? Shit jag är så läskigt cool ??????

Av The Retard - 5 juli 2013 00:56

... Hur många tusen som sitter i Sverige och kollar igenom facebook insta vine och andra sociala nätverk så här på natten, måste va ganska många nu, för 1 är ganska sent men fortfarande så pass tidigt att även de lite mer.. "organiserade"(?) ska vara vakna

Självs så ska jag för första gången på ett tag lägga mig tidigt, även om jag tänkte att tidigt betydde vid 12...

Haghahahaha hur många av er saknar skolan och dess rutiner hårda arbete och tidiga morgnar?

Heter det Värkligen "morgnar" ?????
Aja, vi nöjer oss med vad auto correct säger för ikväll

Puss hejdå darlings;**

Av The Retard - 4 juli 2013 20:46

Tyckte att jag kunde göra det eftersom de är min nya favorit aktivitet.

Alltså badandet?

De får mig att slappna av i serriöst hela kroppen, de är typ lika skönt som att bli kliad på ryggen?

Jag tror dock att de blev lite mycket skumm...

Haha, nej men Dehär är på riktigt det underbaraste någonsin ?

Kännsla: Avslappnad??

Av The Retard - 4 juli 2013 19:28

Mådde inte så bra imorse, eller aa, när jag vaknade..
Så jag skulle fixa söndagsmyset, och det visar sig att jag inte kan hitta
1. En bra serie att skriva om
2. En bra film att skriva om
3. Någon bra youtube video..
Finns de ingen som har lust att tipsa?

Pfft, vadå inga vänner?

Min käke gör ont :(

Pfft, best life ever???





Nej det är ingen hatblogg mot någon Andreas.
Mitt namn är lin, alltså Inte Andreas.
Här kan ni läsa om mitt liv, och ämna gärna kommentarer och frågor.
tack för att ni läser :*

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om söndagsmyset?
 Älskar det
 Bäst
 bra
 nja
 gillar det inte
 sämst
 hatar det
 vet inte
 "snygg design"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tyvärr finns ingen pågående tävling.

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Black Moustache