Freaking Santa Claus.

Alla inlägg den 5 juli 2013

Av The Retard - 5 juli 2013 23:26

Vill bara tacka er alla för att ni tittar in och följer;*<3

http://picasion.com/i/1V8Ez/
http://picasion.com/i/1V8Ez/

Av The Retard - 5 juli 2013 23:19

Haha fett mysigt, ni vet, cyckla runt som en galning och sjunga med hörlurar som en galning.
Inte nog med de, jag hade även balsaminpackning i håret för att toppa det;)

Living the life as a lantis

Kännde att jag inte gjort nå idag, sen känndes mitt hår slitet, och varför inte använda spotify premium när man ändå har det, och vem kan lyssna på sina favorit låtar i hörlurarna utan att sjunga med? ????????

Det var nästan inga lampor tända i fönsterna, är det vanligt att man går och lägger sig så tidigt, klockan är bara runt 11?

Av The Retard - 5 juli 2013 16:53


Jag har nu gjort en speciell HTML kodning sak så att de aoutomatiskt spelas när ni går in på den, iaf via data, vet inte hur det är med telefoner osv.


hur som helst tänkte jag att jag skulle visa lite saker som kan vara bra att veta om ni INTE vill ha musik, t.ex om ni redan lyssnar osv, samt hur ni gjör spellistan osynlig

 

I vänstra hörnet kan ni pausa, playa & spola

i högra hörnet  kan ni trycka för att gömma/visa spellistan


sorry att spellistan inte är längre men helt ärligt,

a) jag tror inte det behövs

b) det var ganska jobbigt att inportera låtar så jag gjorde inte fler än så.


  

Av The Retard - 5 juli 2013 15:50

Sätter mig och letar efter film till söndagsmyset..
Försöker hitta en mer tjejig film...
Kollar på en nu under kategorin drama, vet inte om jag orkar kolla på den dock för den är så seg D:

Av The Retard - 5 juli 2013 14:47

Jag har ett runt blåmärke på käken, undra vart de kom ifrån.. Jag nämner inga namn.. Elna, ja alltså jg menade, jag nämner inga efternamn.  


nej, blå matchar min hudton PERFEKT ;*


Av The Retard - 5 juli 2013 13:19





   

FÖRE

EFTER

     

Av The Retard - 5 juli 2013 12:24

okej, jag har ny muspekare, men nu ska jag fixa

  • header
  • bakrund
  • menyavdelningar

Så, det är bara att köra igång...



Såhär ser det ut nu (innan)

 

Av The Retard - 5 juli 2013 12:09

Odkdjsjusicodkkdöal oxlalsjixlx

jag har fått gjort om ett inlägg flera gånger för att BLOGGPLATSEN radera de, inte coolt..

Jag orkar seriöst inte skriva om allt igen, puss hej





Nej det är ingen hatblogg mot någon Andreas.
Mitt namn är lin, alltså Inte Andreas.
Här kan ni läsa om mitt liv, och ämna gärna kommentarer och frågor.
tack för att ni läser :*

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om söndagsmyset?
 Älskar det
 Bäst
 bra
 nja
 gillar det inte
 sämst
 hatar det
 vet inte
 "snygg design"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tyvärr finns ingen pågående tävling.

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

RSS

Black Moustache