Freaking Santa Claus.

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av The Retard - 14 augusti 2012 21:06

Nä nu tkr ja vi är jävligt elaka mot mormorsarna, morfarsarna, farmorna och farfarna!

Ingrid 82 år sitter hemma och kollar sin fb hon fått av barnbarnen och uppdaterar statusen "Nu sitter jag här i min gungstol och inter nätar" då plötsligt ser hon att hennes ända vän, (förutom gärtrud, hennes vänninna) barnbarnet maja skrivit till någon joan på sin status, "Grattis på födelsedagen bro" ingrid blir förskräkt, är maja vän med en bro? är hon galen, kke är alla hennes vänner broar, nä helvette heller, nu tror ingrid att maja är sinnessjuk och sitter där oh är helt förskräckt,
 TÄNK ER FÖR INNAN NI SKRIVER!

Av The Retard - 14 augusti 2012 12:47

Jaa, bilden är usel kvalité men de är bara för att man inte kan prt sc:a musen ;)
Eftersom jag har varit så lagom road idag så har jag skaffat en ny muspekare till bloggen, tänkte ha kakmonstret men tillslut vart de nyancat ^-^
Nejnej, jag har inte tråkigt ;3

Av The Retard - 14 augusti 2012 11:58

Satt och kollade på mina menyavdelningar och insåg att min senaste uppdatering var dendär gamla klockan, så nu har jag fixat en spotify playknapp som finns högst upp i menyavdelningen ;)

den ser ut typ såhär:


och om ni har spotify så kommer ni kunna uppleva min blogg med mina favoritlåtar i bakrunden;D

Min musik är ganska stort sätt bara gamla låtar men de bästa låtarna är inte de nya som är de bästa just då, utan dee är de som ALDRIG blir dåliga ;3


Jag vet att jag inte blogga igår men jag var så pass upptagen att jag aldrig hann, jag kan inte riktigt säga med vad men jag kan säga att jag bland annat beställde kläder från H&M till skolstarten. De mästa kläderna kommer om ca en vecka så då kan jag lägga upp bild på det då ;3





Nej det är ingen hatblogg mot någon Andreas.
Mitt namn är lin, alltså Inte Andreas.
Här kan ni läsa om mitt liv, och ämna gärna kommentarer och frågor.
tack för att ni läser :*

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om söndagsmyset?
 Älskar det
 Bäst
 bra
 nja
 gillar det inte
 sämst
 hatar det
 vet inte
 "snygg design"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tyvärr finns ingen pågående tävling.

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

RSS

Black Moustache