Freaking Santa Claus.

Alla inlägg under november 2012

Av The Retard - 11 november 2012 12:44

Slänger på mig t-shirten och firar pappa.

Av The Retard - 10 november 2012 23:29

Så igår bar jag och Elna på tranan me några andra så bi gick åh la oss vid typ 2 sen så var jag tvungen att åka med familjen till Valbo så jag gick upp vid 10 och då bestog de av 1-2 timmar att titta på saker på Ikea sen åt vi lunch och efter de kolla vi på vinterskor, vilket jag tycker är de sämsta som finns eftersom de är så jäävla fula, antingen de eller skitkalla. Jag nöjer mig med DC;)

Men på hemvägen stanna vi och då köpte jag ett par hörlurar och en t-shirt jag kan ha på fars dag,
Tills vidare.

Av The Retard - 9 november 2012 17:23

Idag var de utkländningsdag i skolan, bara att i vår skola säger inte lärarna: yaaaay vi ska klä ut oss! Utan de säger: De som klär ut sig får tillgång till ett rum med chips och godis där de andra inte får vara.
Så varför inte ta på sig en mustach när jag ändå är så kär i de;)?

Av The Retard - 8 november 2012 22:00

För ett tag sen så kom en tjej från min franska klass och frågade; du är jätte smart, jag fattar inte varför du tvivlar på dig själv. Well nu ska jag berätta varför, idag(typ en vecka senare) så fick vi veta vilket betyg vi låg på. Det var en dålig dag att säga de på eftersom jag har varit lite sådär i mitt humör idag. Men aa. Så jag gick in och jag visste att de inte skulle vara nå topp betyg och eftersom alla andra legat på ett stadigt D så då behövde hon knappt säga nå för att jag hade hört från de andra att de var nästan omöjligt att få högre. Men sen visade det sig att jag hamnat på ett E vilket var ironiskt eftersom vi precis innan sagt: de är Inge jobbigt att få ett E så länge någon annan oxå får det men om man är ensam om det så kommer man känna sig sämre än de andra.
Och för att göra det värre så tog hon upp den här grejen med "vissa är snabbare än andra" jag hatar det. Jag har ingen lust att sitta där och känna mig allmänt trög? En lärare sa till mig för ett par år sen att jag var efter i matten, jag tyckte boken var skit så jag struntade i att jobba ett par lektioner och jag hamnade lite efter, big deal, när jag jobbade så hade jag ju inga fel, men hon var en typisk lärare som favoritiserade och sket i rästen och jag har aldrig varit omtyckt av lärare, hursomhelst så tog hon upp de me pappa osv och han sa att jag var bra på matte och då svarade läraren bara: vi får se hur det går på nationella proven
Inte ett ända jävla fel i matte, ägd bitch, 2 fel, 2 fel på hela jävla proven, slarvfel för att jag inte orkade bry mig. Men hon gillade Värkligen inte mig så när jag gick med henne och några kompisar så sa hon ett av mina svar högt till dom bara att hon sa: någon hade svarat, sen skrattade hon.
Kommer alltid minnas det, hon var en urusel lärare som särbehandlade som fan
(Om man gjorde fel så kunde hon tex säga; Men du vill väll inte vara som/vara lika dålig som, och sen sa hon ett namn på någon i klassen)

Sen kommer hon, franska läraren, och säger sådär, och helt plötsligt är hon min handledare oxå, som många andra lärare gillar hon inte mig, de delade klassen på helften, jag fick handledaren som inte gilla mig och de andra fick den som för en gångs skull gjorde det. Kul.
Well, de är bara att börja jobba med att höja betygen..

Av The Retard - 7 november 2012 22:14

Så vad kan detta vara för delikatess?
Jooo, det är..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Stuvade makaroner, gissade du inte rätt? Oroa dig inte, det kommer nog mer;)

Av The Retard - 6 november 2012 08:31

Elna fyllde år igår den 5:e november

Av The Retard - 4 november 2012 16:06

Uppenbarligen faila jag ju ögonfrans färgningen osv ni har de i förra inlägget eller nå men aja.
Nu ska jag ta åh bli redhead, tror jag._
Ska färga vid 5 tiden^-^

Av The Retard - 3 november 2012 19:48

Så jag tänkte ta och färga ögonfransarna eftersom färgen gått ut, så jag bara körde, när jag färgade vänstra ögonfransarna så ryckte jag till och peta mig i ögat, jag tänkte fortsätta färgningen men de börja svida mer och jag fick en röd fläck på ögonvitan så jag sket i de och sköljde av skiten, skiten svider fortfarande.
Meen, ni som funderar på Dehär kan ändå testa, jag fattar om ni är rädda för att ha kemikalier runt ögat men om man ska se världen så farlig så kan man dö av allt, Dehär var tack vare min klantighet och inget annat.
Nu ska jag dra och skölja ögat, hörs





Nej det är ingen hatblogg mot någon Andreas.
Mitt namn är lin, alltså Inte Andreas.
Här kan ni läsa om mitt liv, och ämna gärna kommentarer och frågor.
tack för att ni läser :*

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om söndagsmyset?
 Älskar det
 Bäst
 bra
 nja
 gillar det inte
 sämst
 hatar det
 vet inte
 "snygg design"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tyvärr finns ingen pågående tävling.

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

RSS

Black Moustache