Freaking Santa Claus.

Alla inlägg den 29 juni 2013

Av The Retard - 29 juni 2013 22:52


Ja i badkar så klart


  • Badkaret var för grunt och för kort
  • skummet irriterade mig
  • de tvätta ur massa av min hårfärg
  • jag kännde mig kvävd
  • känndes som att jag inte orka stanna där länge

Jag var i, i 30 min, jag är så helvetes avslappnad så de känns som att jag bara kommer sjunka genom jorden, det är den härligaset kännslan någonsin, vattnet blev rosa av all färg, men tror ni jag bryr mig? 

Jag vill gjöra detta varje dag ressten av mitt liv och jag bryr mig inte om all färg tvättas ut och jag tvingas gå runt med min fula orginal färg, jag vill att den här kännslan ska stanna för evigt 

  


KÄNNSLA: Avslappnad    


Av The Retard - 29 juni 2013 16:43

Så jag vill inte låta som en bortskämmd brat men vad kan man skriva om förutom presenterna

Efteråt så åt och fikade vi med släkten.

Såå.... Presenter..

? presentkort 250 kr hm
? Presentkort 300 kr guldfynd
? Armband
? Böcker
? Örhängen
? Ring
? Spotify premium <3

Haha älskar sista mest (även om jag skulle behöva hörlurar)


Bilder kommer sen era söta kattungar

Bjuder på en bild på denna heta jäveln ;* ?





Nej det är ingen hatblogg mot någon Andreas.
Mitt namn är lin, alltså Inte Andreas.
Här kan ni läsa om mitt liv, och ämna gärna kommentarer och frågor.
tack för att ni läser :*

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om söndagsmyset?
 Älskar det
 Bäst
 bra
 nja
 gillar det inte
 sämst
 hatar det
 vet inte
 "snygg design"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tyvärr finns ingen pågående tävling.

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

RSS

Black Moustache