Freaking Santa Claus.

Alla inlägg den 12 juni 2013

Av The Retard - 12 juni 2013 20:00

Imorgon är det första dagen på sommarlovet. 

Jag vet vad alla tänker, "Sommarlov, sova till kl 5 på morgonen kvällen och gjöra vad man vill, gå och lägga sig kl 11 på kvällen morgonen."

  


Japp och det är precis vad de ska vara

bara att jag ska ta spruta imorgon kl 10.

      


aah, jag som tänkte :"Imorgon börjar mitt nya liv, jag har tid så först ska jag sova, sen ska jag göra allt som jag inte haft tid med innan friheet"


nu är det lite mer sååhär:

 


oh well, jag är lite pesimistisk jag åh..

 

Adjö.


Av The Retard - 12 juni 2013 16:50

Vart så jävla sugen på dani M så han får vara dagens musik tips










 Dani M är en av få artister jag sätt live.

 

Av The Retard - 12 juni 2013 16:25

okej, första "kappitlet" (nej jag vet inte hur man stavar kapittel men någon av de är rättstavad)


I tjej bråk så finns de måga regler, håller du inte dessa så kan du förlora allt. 

de 5 viktigaste jag kommer på

  1. Bete dig trevlig men var en bitch mellan raderna, så bara den som ska få det inser de.
  2. Hata dina vänners fiende
  3. nämn ingen om anorexia, eftersom det är en sjukdom som många tjejer har så ses det som respektlöst, detta är omoraliskt och du kommer uteslutas av många andra
  4. prata bara skit med de du litar på
  5. visa inte att du njuter av deras smärta offentligt, låtsas som du lider med de och på så sätt måla upp den andra som skurk.

Något du vill få fram är att du inte bryr dig ett piss, även om du nu skulle göra det.

Du måste se till att fienden vet om din lycka, men du får aldrig säga det rakt ut "Jag är jätte lycklig" utan du måste på något sätt lindra in det typ: "jag hoppas du har det lika bra som jag har, för tro mig du förtjänar att vara lycklig." för då målar du upp dig som hjälte.

se till att faktan som sårar sparas till du behöver det.


-Jag vet att du var en dålig vän mot mig men snälla gör inte samma sak mot de andra

-Jag vet inte vad du tror men det r inte sant..

-Aha, jag tänkte eftersom de sa de...

 


-Jag har iaf folk som älskar mig!

-Jasså, menar du de som snackar skit bakom din rygg eller din otrogne pojkvän?

 


Lyssna, även om tjejer säger attdet är ok att du är vän med tjejen de hatar så är det det mest falska de sagt.. under den senaste minuten..


Tro det eller ej, tjejer är de ondaste varelserna, de skyller på killarna men de har ett helt hemligt sammhälle av ondska.


Dagens läxa är: 
Var så elak du kan utan att alla andra får reda på det och utnyttja fulspel

  

 

  '

True story.

 

Av The Retard - 12 juni 2013 16:05

Jag ska blogga, snart...

Tänkte börja göra en GUIDE OM TJEJVÄRLDEN :D 


Eftersom den är förvirrande och jag låtsas som att jag vet nå...


ja...

medans jag skriver kan jag bjuda på lite bilder, antar jag...

(tagna i vintras elr nå sånt)

      

     

     

          





Nej det är ingen hatblogg mot någon Andreas.
Mitt namn är lin, alltså Inte Andreas.
Här kan ni läsa om mitt liv, och ämna gärna kommentarer och frågor.
tack för att ni läser :*

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om söndagsmyset?
 Älskar det
 Bäst
 bra
 nja
 gillar det inte
 sämst
 hatar det
 vet inte
 "snygg design"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tyvärr finns ingen pågående tävling.

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

RSS

Black Moustache